🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28107.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

قاضی‌زاده هاشمی در بازدید از اسنپ: قبای کهنه بر تن کسب‌و‌کارهای نوین نمی‌رود

«احسان قاضی‌زاده هاشمی»، رئیس فراکسیون فضای مجازی مجلس شورای اسلامی عصر امروز (۴ اردیبهشت ۹۸) در بازدید از شرکت اسنپ، در خصوص چالش شرکت‌های حمل‌ونقل هوشمند اینترنتی با شهرداری‌ها گفت: «با توجه به اینکه شرکت ...

«احسان قاضی‌زاده هاشمی»، رئیس فراکسیون فضای مجازی مجلس شورای اسلامی عصر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - امروز (۴ اردیبهشت ۹۸) - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - در بازدید از شرکت اسنپ، در خصوص چالش شرکت‌های حمل‌ونقل هوشمند اینترنتی با شهرداری‌ها گفت:

«با توجه به اینکه شرکت اسنپ مجوز صنفی دارد و مراحل قانونی را در اتحادیه کشوری کسب‌و‌کارهای مجازی طی کرده است، فعالیتش کاملا قانونی است و با توجه به رضایت مردم نباید - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - نگران مخالفت‌های بعضی سازمان‌ها بود. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - باید - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - این مسئله را مد نظر قرار داد که قبای کهنه و ناقص بر تن کسب‌و‌کارهای نوین نمی‌رود.»

«ژوبین علاقبند»، مدیرعامل اسنپ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - نیز با اشاره به همین مسئله و فشارهایی که به کسب‌وکارهای آنلاین تحمیل می شود، اعلام کرد: «شهرداری تلاش دارد، با تحمیل عوارض گزاف، اعمال روش‌های قیمت‌گذاری سنتی و وضع قوانین مخالف ماهیت کسب‌وکارهای نوین، راه تنفس این کسب‌وکارها را ببندد.»

از سایر موضوعات مهم مطرح شده در این بازدید می‌توان به معضلات سهمیه‌بندی سوخت، فشار شهرداری‌ها برای دخالت در سازوکار قانونی این شرکت‌ها و لزوم تشویق به استفاده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - از ماشین‌ها و موتورهای برقی در ناوگان حمل‌و‌نقل شهری اشاره کرد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل اسنپ‌تریپ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - با اشاره به ظرفیت‌های بسیار کشورمان در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - زمینه توسعه گردشگری داخلی و خارجی به مشکلات موجود بر سر راه این کسب‌وکار - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - از جمله گره‌های مالیاتی و مجوزهای متعدد و گاه موازی اشاره کرد. قاضی زاده نیز بر استفاده از ظرفیت‌های مجلس برای تسهیل و رونق گردشگری تاکید کرد.

مشکل تاکسی‌های آنلاین با شهرداری‌ها سابقه‌ای بیشتر از دو سال دارد. محل اختلاف نیز بر سر یک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - مجوز است. بر اساس توافقاتی که در سال ۹۵ انجام شده، پلتفرم‌های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - هوشمند حمل‌ونقل باید بر اساس نظارت شهرداری فعالیت کنند اما دستورالعمل این نظارت پس از ۲ سال هنوز نوشته نشده است، چراکه شهرداری و وزارت کشور اعتقاد دارند که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - تاکسی‌های آنلاین اساساً باید مجوزهای خود را از شهرداری دریافت کنند.

همین نکته به عقیده اسنپ و سایر تاکسی‌های آنلاین، مدل کسب‌وکار آنها را تغییر خواهد داد و از سوی دیگر هزینه‌های بالایی را نیز به آنها تحمیل خواهد کرد. دیجیاتو پیش از این با مدیران حقوقی تاکسی‌های آنلاین و مدیران تاکسیرانی گفتگوهایی انجام داده که می‌توانید این پرونده را اینجا - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone