🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28100.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

کاهش بی‌سابقه فروش گوشی‌های اکسپریا؛ احتمال تعطیلی بخش موبایل سونی

میزان فروش گوشی های اکسپریا در سال گذشته با کاهش ۵۰ درصدی مواجه بوده است. سونی که زمانی در بازار موبایل حرف های زیادی برای گفتن داشت، پیش بینی کرده بود که تا پایان سال ...

میزان فروش گوشی های اکسپریا در سال گذشته با کاهش ۵۰ درصدی مواجه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - بوده است.

سونی که زمانی در بازار موبایل حرف های زیادی برای گفتن داشت، پیش بینی کرده بود - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - که تا پایان سال مالی منتهی به مارس ۲۰۱۹ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - (فرودین ۱۳۹۸)، حداکثر ۱۰ میلیون گوشی را به فروش برساند. رقم این پیش بینی اما بعدا به ۹ میلیون و بعدا به ۷.۵ میلیون کاهش پیدا کرد. دی ماه گذشته ژاپنی ها انتظارات خود را به ۶.۵ میلیون کاهش دادند و حالا مشخص شده که در سال گذشته سونی همین تعداد گوشی را به فروش رسانده است.

احتمال تعطیلی بخش موبایل سونی وجود دارد

سونی در حالی تنها ۶.۵ میلیون گوشی به فروش - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - رسانده که رقیب نوپایی مثل هواوی در این مدت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - بیش از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - ۲۰۸ میلیون گوشی را روانه بازار کرده است. حتی خود سونی هم ۴ سال پیش ۴۰ میلیون دستگاه موبایل فروخته بود. شرایط وخیم سونی موبایل زمانی مشخص تر می شود که عملکرد آنها را در قالب فصول مختلف بررسی کنیم. این شرکت بین مارس تا ژوئن ۲۰۱۸ دو میلیون - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - دستگاه فروخته اما در سه ماهه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - بعد این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - رقم از ۱.۶ میلیون فراتر نرفته - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - است.

عرضه اکسپریا XZ3 و تعطیلات کریسمس هم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - تاثیر چندانی در فروش ژاپنی ها نداشته و آنها - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - تنها موفق به فروش ۱.۸ میلیون دستگاه شده اند اما در سه ماهه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - بعد این عدد تا ۱.۱ میلیون سقوط کرده که یک رکورد منفی برای آنها به شمار می رود. تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان

این فروش اندک زیان ۸۶۹ میلیون دلاری را به سونی موبایل تحمیل کرده و آنها حالا امیدوارند با تعدیل نیروها و اتخاذ رویکردهای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - دیگر هزینه های عملیاتی را تا ۵۰ درصد کاهش دهند.

این شرکت در پیش - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - بینی جدید برای سال آینده سطح انتظارت خود را به فروش ۵ میلیون - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - دستگاه کاهش داده هرچند امیدوار است که تا مارس ۲۰۲۱ به سودآوری دست پیدا کند. از طرف دیگر خبرهایی از فشار سرمایه گذاران برای تجدید نظر در روش های مدیریتی سونی به گوش می رسد که ممکن است به تعطیلی کامل واحد موبایل این شرکت بینجامد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone