🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33918.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به یافته های جالب «داده کاوی»؛ حاصل جمع ناپلئون با نوستراداموس

«داده» مثل یک منبع قدرت جادویی می ماند که به شما قابلیت های ماورایی می دهد. کسب و کارهای امروزی بدون داشتن «کلان داده» مثل موجودی می شوند که در تاریکی گیر افتاده است. ناپلئون بناپارت ...

«داده» مثل یک منبع قدرت جادویی می ماند که به شما قابلیت های ماورایی می دهد. کسب و کارهای امروزی بدون داشتن «کلان داده» مثل موجودی می شوند که در تاریکی گیر افتاده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - است. ناپلئون بناپارت در مورد اهمیت داده ها می گوید: «۹۰ درصد هر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - جنگ به اطلاعات بستگی دارد». اگر این سردار موفق تاریخی امروز زنده بود - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - سرزمین چندانی برای کشورگشایی وجود نداشت، پس احتمالاً متخصص «داده کاوی» می شد. حتی نوستراداموس هم امروز قادر بود با کاویدن داده ها، پیشبینی کند در آینده چه اتفاقی می افتد. در حقیقت داده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - کاوی به شما امکان می دهد مثل نوستراداموس آینده را پیشبینی کنید و مثل ناپلئون بازار رقبا را به تصاحب خود درآورید.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان

گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - روزی ۱۰۰ میلیون دلار از جستجوهای ما سود می کند

رسوایی های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - بیشمار نشان می دهند شرکت ها برای به دست آوردن داده های ارزشمند و ساختن پول از آنها حاضر هستند به هر راهی متوسل شوند، حتی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - جاسوسی ناجوانمردانه از کاربران. در این ویدیو یک کاربر یوتوب ثابت می کند که گوگل همواره از طریق میکروفن ابزارهای کامپیوتری ما - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - مکالمات روزمره ی ما گوش می دهد تا بر اساس آنها بهترین تبلیغات ممکن را برایمان نمایش دهد و سود بیشتری کسب کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان

اما داده ها صرفاً مالی نیستند و تقریباً هر اتفاق روزمره می تواند به داده تبدیل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - شود. مثلاً اینکه چه ساعتی کدام خیابان ها شلوغ تر هستند داده محسوب می شود. اینکه چند - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - خودرو در تعطیلات - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - از جاده چالوس برای مسافرت به شمال استفاده می کنند داده است. از اطلاعات ضبط شده با حسگرهای هواشناسی تا پست هایی که کاربران در شبکه های اجتماعی می گذارند، همگی داده هایی هستند که هر روز به سرعت تولید می شوند.

در قرن ۲۱ «اطلاعات» مثل نفت خام است و از ابزار «تجزیه و تحیل» برای تبدیل این ماده به بنزین استفاده می شود

حجم حقوق پرداخت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - شده به متخصصین داده کاوی هر سال ۵۰ درصد بیشتر می شود و کسب و کارها در به در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - دنبال تحلیل داده هایی که کسب کرده اند هستند. شرکت ها می خواهند بدانند مردم دنبال چه چیزی هستند. می خواهند بهترین - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - زمان ممکن را برای نمایش تبلیغات در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - شبکه های اجتماعی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - خود پیدا کنند. می خواهند بدانند کاربران شبکه های اجتماعی در مورد آنها چه نظراتی ثبت می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان

بازار داده کاوی در سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۲۱۰ میلیارد دلار ارزش خواهد داشت. اما - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - این کسب و کار نسبتاً جدید، در عین حال یک علم کاملاً به زور هم به حساب می آید. در نتیجه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - دانشگاه های سراسر جهان مشغول به کار گرفتن داده کاوی برای استخراج یافته های تازه در تمام حوزه های ممکن هستند. در رویداد تداکس تهران امسال یکی از سخنران ها دکترای هوش مصنوعی داشت و مثالی زد که توجهم را جلب کرد. دکتر حمیدرضا کشاورز محمدیان که سمت داده کاوی را در کسب و کارهای ایرانی بر عهده دارد، اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - کرد:

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان

دکتر حمیدرضا کشاورز محمدیان

امروز فروشگاه زنجیره ای تارگت در آمریکا بر اساس خریدهای شما احتمال حاملگی را تشخیص - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - می دهد، حتی قبل از اینکه خود شخص باخبر شده باشد. اینکه صرفاً بر اساس خرید چند کالای به ظاهر نامرتبط چنین نتیجه گیری انجام می دهیم قدرت هوش مصنوعی را در داده کاوی نشان می دهد.

«کلان داده» و «داده کاوی» کلیدواژه های امروز علم و تجارت هستند و در هر سو به گوش می رسند. بعد از شرکت در سخنرانی کمی در این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - مورد دقیق تر شدم و در مورد داده کاوی بیشتر جستجو کردم. در این مطلب می خواهم شما را با ۱۰ نمونه جالب از یافته هایی آشنا کنم که از اعماق داده های ثبت و ضبط شده استخراج کرده ایم.

البته بسیاری از یافته های دانشگاهی و نتیجه تحقیقات کسب و کارها - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - محرمانه هستند، اما برخی نمونه ها به شکل عمومی منتشر شده اند که در ادامه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - می خوانیم.

۱. خرید ترکیبی از ۲۵ قلم کالا از احتمال حاملگی خریدار حکایت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - دارد.

تحقیق توسط: فروشگاه زنجیره ای تارگت

صابون بدون - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - بو، ضد عفونی کننده ی دست و پارچه های گردگیری تعدادی از لیست ۲۵ کالا هستند

اولین نمونه ای که برای جستجو سراغش رفتم همان مثال فروشگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - تارگت بود. بر اساس مقاله ای که نیویورک تایمز اولین بار در این زمینه منتشر کرده است فروشگاه زنجیره ای آمریکایی ۲۵ کالا را شناسایی کرده که اگر باهم خریده شوند، از احتمال حاملگی خریدار حکایت دارند. تارگت با تبریک گفتن حاملگی احتمالی خریدارانش را قبل از اینکه خودشان فهمیده باشند شگفت زده می کند و نام این برند برای همیشه در خاطر مشتری ثبت می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان

یا اینکه بعد از تشخیص حاملگی احتمالی با ارسال کوپن های تخفیف کاربر را برای خرید محصولات مورد نیاز حاملگی به خرید از فروشگاه های تارگت دعوت کند. تارگت اولین بار با تشخیص حاملگی ناخواسته یکی از خریداران قبل از خودش در آمریکا خبرساز شد، خریداری تا امروز همیشه صابون های عطردار خریداری کرده بود حالا مدتی بود فقط صابون های بدون بو خریداری می کرد و به مصرف قرص تهوع تمایل نشان می داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان

حالا همه می دانند این شرکت حتی به چیزهایی که از روی قفسه بر می - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - دارید هم به عنوان ابزاری برای کسب اطلاعات بیشتر از شما استفاده می کند. این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - شرکت به هر خریدار بر اساس شماره کارت اعتباری، ایمیل یا شماره تلفن یک شماره مشتری اختصاص می دهد و تمام خریدهای مشتریان خود را در آنها ذخیره می کند، تا سر فرصت به داده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - کاوی آنها و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - استخراج یافته های سودمند مشغول شوند و ببینید چه چیزهایی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - می توانند از آنها کسب کنند.

۲. مقام بالاتر مساوی است با ادب کمتر

تحقیق توسط: محققینی که از ویکی پدیا برای داده کاوی استفاده می - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - کنند

ویکی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - نویس ها پشت پرده سایت ویکی پدیا مشغول هستند و به شکل داوطلبانه این دانشنامه آنلاین رایگان را به روز نگه می دارند. محققین به این نتیجه رسیده اند که ویکی نویس های مودب تر که کامنت های مودبانه تری در انجمن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - این سایت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - ثبت می کنند احتمال بیشتری دارد به رده مدیریت این دانشنامه ارتقاء یابند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان

اما نکته ی جالب تر این است که وقتی ویکی نویس های مودب به رده مدیریت ارتقاء پیدا می کنند میزان ادب کامنتهایشان سقوط می کند! برای مطالعه بیشتر در این حوزه، مقاله «نظریه ادب» را در ویکیپدیا مطالعه کنید.

۳. کاربران مرورگرهای کروم و فایرفاکس کارمندان بهتری هستند.

تحقیق توسط: شرکتی که به شکل تخصصی در حوزه مدیریت منابع - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - انسانی کار می - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - کند

متخصصین حوزه منابع انسانی با اعمال الگوریتم های داده کاوی رو اطلاعات زیراکس و چند شرکت تجاری دیگر به این نتیجه رسیده اند: کارمندانی که از مرورگرهای کروم و فایرفاکس استفاده می کنند کارمندان بهتری برای کارفرمایان خود هستند و با مسئولیت پذیری بیشتری وظایف خود را انجام می دهند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان

در بخشی از این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - گزارش می خوانیم: «اینکه شخصی مرورگر پیش فرض سیستم عامل های مک یا ویندوز را رها کند و برای نصب جایگزین بهتری وقت بگذارد نشان می دهد با کارمند مسئولیت پذیر تری طرف هستیم که احتمالاً درک - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - بهتری از موضوعات دارد و خروجی بهتری هم تحویل می دهد.»

۴. طوفان هایی که سهمگین تر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - هستند اسم زنانه دارند

تحقیق توسط: محققین - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - دانشگاهی

محققین داده کاوی می گویند بیشتر طوفان هایی که در نیم قرن اخیر به شکل متوسط بالای ۴۰ نفر تلفات به بار آورده اند نام های مونث دارند، اما متوسط تلفات طوفان هایی که نام مذکر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - دارند از ۱۵ نفر بیشتر نمی شوند. حالا مشخص نیست کسانی که این نام ها را انتخاب می کنند با خانم ها مشکل دارند، یا اینکه به اعتقاد برخی دیگر، وقتی طوفان نام زنانه داشته باشد برای - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - مردم کم خطر تر به نظر می رسد و به دلیل عدم آمادگی جامعه تلفات بیشتری ایجاد می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان

۵. افراد باهوش تر سیب زمینی حلقوی دوست دارند

تحقیق توسط: محققین دانشگاه کمبریج و مایکروسافت

نتایج این تحقیق نشان می دهد اگر کسی صفحه «Curly Fries» یا سیب زمینی سرخ کرده حلقه ای را در فیسبوک لایک زده باشد، احتمالاً هوش بالایی دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان

تنها دلیل منطقی که می توان برای این موضوع پیدا کرد این است که اولین بار یک شخص باهوش صفحه این خوراکی را لایک زده و بر اساس نظریه «Homophily» دوستان یک شخص باهوش هم هوش بالایی دارند، در نتیجه وقتی به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - دوست خود که اولین بار سیب زمینی حلقوی را کشف کرده بود پیوسته اند، نتیجه تحقیق فوق را رقم زده اند.

۶. تعهد شغلی بیشتر، حوادث کاری را کاهش - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - می دهد

تحقیق توسط: Shell

یکی از رؤسای شِل می گوید آمار حوادث کشتی رانی در انگلیس ۴ برابر از متوسط نرخ حوادث شغلی در این کشور بالاتر است و این موضوع، خسارت زیادی به شرکت بریتانیایی وارد می کند. شل بر همین اساس تصمیم گرفته با استفاده از داده کاوی سرچشمه ی مشکل را پیدا و حل کند. شل می گوید حتی حاضر است با همین روش به حل مشکلات صنایع دیگر از جمله صنعت هسته ای و کاهش تصادفات در راه آهن و مسیرهای دریایی کمک کند.

شرکت بریتانیایی فعلاً تا اینجا با داده کاوی روی اطلاعات کارکنان خود به این نتیجه رسیده است که هر ۱ درصد افزایش تعهد شغلی کارکنانش، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - حوادث کاری را تا ۴ درصد کاهش می - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - دهد، آماری که البته بیشتر تبلیغ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - این شرکت برای تشویق کارمندان برای بهتر کار کردن به نظر می - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - رسد.

۷. کسانی که با دقت بیشتری تایپ می کنند قابل اطمینان تر هستند

تحقیق توسط: یک استارتاپ حوزه اقتصادی

یک - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - استارتاپ حوزه اقتصاد فرم های پر شده برای درخواست وام را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده است که اگر شخص گرامر زبان انگلیسی را مو به مو - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - رعایت کرده باشد، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - یعنی حروف - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - اول جملاتی که لازم است را با حروف بزرگ تایپ کرده باشد، موقع بازپرداخت وام نیز با دقت بیشتری عمل می کند. کسانی که تمام متون انگلیسی را با حروف کوچک تایپ می کنند کمتر قابل اطمینان به حساب می آیند و از آن بدتر هم کسانی هستند که تمام جملات با حروف بزرگ تایپ می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان

اگر همین قانون را به زبان فارسی تعمیم دهیم باید گفت کاربرانی که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - از «slm» به جای «سلام» و مخفف های اینچنینی استفاده می کنند، یا کسانی که مشکل «هکسره» دارند، کمتر از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - دیگران قابل اطمینان هستند.

۸. میزان فروش شیرینی های تارت با وقوع طوفان ارتباط مستقیم دارد

تحقیق توسط: والمارت

شاید - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - فکر کنید خرید شیرینی تارت نوعی گناه است که عذاب الهی ایجاد می کند، اما واقعیت این است که وقتی یک حادثه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - قابل پیشبینی در شرف - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - وقوع باشد، مردم به فکر خرید آذوقه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - می افتند. ظاهراً تارت های سوپر مارکتی یکی از خوردنی های پر طرفدار است که موقع تماشا کردن طوفان و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - گردباد توسط مردم آمریکا مصرف می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان

۹. هرچه آمار و جرم و جنایت بیشتر باشد «اوبر» مشتری بیشتری پیدا می کند

تحقیق توسط: اوبر

بررسی داده های اوبر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - در سانفرانسیسکو نشان می دهد در مناطقی که آمار دزدی، مصرف الکل و فحشا بیشتر باشد، تعداد کاربران و سفرهای اوبر هم بیشتر می شود. حالا نمی دانیم این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - رانندگان اوبر هستن که جرم و جنایت می کنند و آمار را بالا می برند یا - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - چیز دیگر! (اوبر در آمریکا معادل اسنپ در ایران - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمام استان گیلان - به حساب می آید.)

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone