تعمیرات یخچال الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17165.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

برتری آیفون ۱۲ پرو بر گلکسی نوت ۲۰ الترا در تست سرعت [تماشا کنید]

ویدیوی منتشر شده از طریق کانال یوتیوب «PhoneBuff» نشان می‌دهد که آیفون 12 با چیپست بایونیک A14 اپل در تست سرعت از گلکسی نوت 20 الترا سامسونگ پیشی گرفته است. پیش از معرفی آیفون 12، ...

ویدیوی منتشر شده از طریق کانال یوتیوب «PhoneBuff» نشان می‌دهد که آیفون - تعمیرات یخچال الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - 12 با چیپست بایونیک A14 اپل در تست سرعت از گلکسی نوت 20 الترا سامسونگ پیشی گرفته است.

پیش از معرفی آیفون 12، گلکسی نوت 20 الترا با بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون 865 پلاس و رم 12 گیگابایتی، لقب سریع‌ترین گوشی هوشمند را ا زآن خود کرده بود. اکنون با معرفی آیفون 12 و آیفون 12 پرو با تراشه بایونیک A14، تاج پادشاهی سریع‌ترین گوشی بازار از آن پرچمداران تازه از راه رسیده اپل شده است.

براساس گزارش یکی از کانال‌های یوتیوب به نام «PhoneBuff» که تست سرعت گوشی‌های مختلف را انجام می‌دهد، حدود بیست ماه که کوپرتینویی‌ها نتوانسته‌اند گوشی آیفونی به بازار عرضه کنند که در تست سرعت لقب سریع‌ترین را - تعمیرات یخچال الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از آن خود کند؛ اما اکنون - تعمیرات یخچال الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ورق برگشته است.

ظاهرا آیفون 12 پرو بالاخره توانست با بهره‌مندی از چیپست 5 نانومتری A14 در - تعمیرات یخچال الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تست سرعت از گلکسی نوت 20 الترا پیشی بگیرد. با وجودی که تست سرعت تنها مولفه - تعمیرات یخچال الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برای انتخاب یک گوشی هوشمند نیست؛ اما نشان می‌‌دهد که شرکت‌های مختلف از نظر سخت افزاری و نرم افزاری با - تعمیرات یخچال الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یکدیگر به شدت رقابت می‌کنند.

همانطور که در ویدیو می‌بینید آیفون 12 پرو با - تعمیرات یخچال الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رم 6 - تعمیرات یخچال الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گیگابیتی توانست در مجموع 17 ثانیه سریعتر از گلکسی نوت 29 الترا با رم 12 گیگابایتی برنامه‌ها را پردازش کند که - تعمیرات یخچال الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - زمان قابل توجهی است.

قیمت پایه آیفون 12 - تعمیرات یخچال الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پرو در حدود 300 دلار پایین تر از قیمت پایه گلکسی نوت 20 الترا است. حتی گوشی‌های - تعمیرات یخچال الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آیفون 12 و آیفون 12 مینی با بهره‌مندی از تراشه A14‌ نیز قیمت پایین ‌تری دارند.

کاربران به این موضوع توجه نشان می‌دهند که چه گوشی می‌تواند در دنیای واقعی و در عمل، عملکردی روان‌تر و سریع‌تر از - تعمیرات یخچال الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خود نشان دهد. سرعت چند ثانیه‌ای در اجرای اپلیکیشن‌ها شاید نکته‌ای نباشد که کاربران معمولی را آزار دهد؛ ولی می‌‌تواند برای برخی کاربران حائز - تعمیرات یخچال الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اهمیت باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone