🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  2. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  3. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  4. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29444.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اسپیکر فضای باز جدید سونی محفظه ای برای نگهداری لیوان نوشیدنی دارد

سونی پس از ساخت اسپیکرهای بزرگ بلوتوثی دارای رقص نور برای مهمانی‌ها، حالا به سراغ چالش جدیدی رفته است. ژاپنی‌ها در نمایشگاه CES امسال از اسپیکری برای فضای باز رونمایی کرده‌اند که می‌تواند لیوان نوشیدنی ...

سونی پس از ساخت اسپیکرهای بزرگ بلوتوثی دارای رقص نور برای مهمانی‌ها، حالا به سراغ چالش - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - جدیدی رفته است. ژاپنی‌ها در نمایشگاه CES امسال از اسپیکری برای فضای باز رونمایی کرده‌اند که می‌تواند لیوان - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - نوشیدنی شما را هم روی خودش نگه دارد.

اسپیکر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - 250 دلاری  GTK-PG10 در اصل برای فضای باز و مهمانی‌های خارج از خانه طراحی شده، به همین خاطر DSP (پردازنده سیگنال دیجیتالی) آن به گونه‌ای تنظیم شده که به طور خودکار حجم و کیفیت پخش صدا را در فضای باز تغییر بدهد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان

این اسپیکر به غیر از اتصال مستقیم به برق، دارای باتری هم هست که با هر بار شارژ می‌تواند 13 ساعت به طور مداوم به پخش موسیقی بپردازد. اسپیکر مربعی شکل سونی دارای دستگیره‌ای برای حمل آسان هم هست، و می‌توانید برای پخش بهتر صدا آن را روی یک استند مرتفع قرار بدهید.

اما دو دلیل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - هست که شما را از انجام چنین کاری منصرف می‌کند. یکی اینکه با بازگشایی پنل بالایی GTK-PG10، دو اسپیکر کوچک نمایان می‌شوند که می‌توانند صدا را رو به بالا و بیرون پخش کنند. بنابراین حتی در فضای باز هم صدای موزیک با وضوح و کیفیت بالا به گوش‌تان خواهد رسید.

نکته جالب دیگر این که اسپیکر جدید سونی چهار محفظه خالی برای نگهداری لیوان‌ نوشیدنی هم دارد و ضد آب هم هست. بنابراین اگر سهوا لیوان را روی اسپیکر خالی کردید، هیچ گونه نگرانی بابت خراب شدن دستگاه نخواهید داشت.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان

از دیگر امکانات این اسپیکر می‌توان به رادیوی FM، اتصال بلوتوث، USB - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - و پورت AUX اشاره کرد. همچنین دکمه‌ اختصاصی برای فعالسازی حالت Mega Bass (یکی از تکنولوژی‌های انحصاری سونی در پخش صدا) و تغییر حالت پخش هم روی این اسپیکر جالب مشاهده می‌شود. همچنین با - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - وجود پورت میکروفون روی بدنه، پیش‌بینی می‌شود که پشتیبانی از Karaoke هم یکی دیگر از خصوصیات این اسپیکر منحصر به فرد سونی باشد.

سونی هنوز جزئیاتی در مورد تاریخ عرضه این اسپیکر به - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - بازار ارائه نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone