🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24981.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

جشنواره نوروزی هوآوی آغاز شد

هوآوی برنامه‌های ویژه‌ای را برای افرادی که در قالب جشنواره نوروزی این شرکت، محصولاتی را خریداری کنند تدارک دیده است. در این طرح، جوایز بی‌شماری منتظر خریداران محصولات هوآوی هستند. اَبَر جشنواره نوروزی هوآوی به ...

هوآوی برنامه‌های ویژه‌ای را برای افرادی که در قالب جشنواره نوروزی این شرکت، محصولاتی را خریداری کنند تدارک دیده است. در این طرح، جوایز بی‌شماری منتظر خریداران محصولات هوآوی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - هستند.

اَبَر جشنواره نوروزی هوآوی به عنوان طرحی جذاب برای خریداران، از هفدهم بهمن‌ آغاز می‌شود و تا 28 اسفند ادامه دارد. در این جشنواره، خریداران گوشی‌های هوشمند این شرکت شانس دریافت هدیه‌های متفاوت و جذابی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - که تعداد آن به ۱۳۹۹۰۰ جایزه می‌‌رسد، را خواهند داشت.

برای دریافت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - این جوایز، کافی است یکی از هشت محصول این جشنواره نوروزی یعنی Huawei P30 Pro، Huawei Nova 5T، Huawei Y9S، Huawei P30 Lite، Huawei Y9 Prime 2019، Huawei Y7 Prime 2019،  Huawei Y6 Prime 2019 و Huawei Y5 2019 را خریداری کنید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان

پس - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - از خرید محصول از فروشگاه‌های منتخب جشنواره یا وب‌سایت دیجی‌کالا در بازه زمانی اعلام - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - شده، با مراجعه به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - محل - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - دریافت هدایا، می‌توانید هدایای خود را دریافت کنید که ارزش ریالی هدایا از ۸۰ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - هزار تومان تا - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - ۵۰۰ هزار تومان متغیر است.

ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و خریداران می‌توانند به وب‌سایت HuaweiPromotion.ir مراجعه و فرم ثبت نام در قرعه‌کشی را تکمیل کنند. در مرحله - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - بعد یک کد دعوت منحصر به فرد و همچنین کد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - قرعه‌کشی به آنها تعلق می‌گیرد که باید آن را ذخیره و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - یادداشت کنند. پیگیری قرعه‌کشی‌ها از طریق وب‌سایت یا صفحه اینستاگرام هوآوی ممکن خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان

از هدایای این قرعه‌کشی می‌توان به ۳۰ دستگاه لپ‌تاپ Huawei MateBook X Pro، ۷۰ دستگاه ساعت هوشمند Huawei GT2، ۱۴۰ دستگاه گوشی Huawei Y9S اشاره کرد که در هفت قرعه‌کشی برنده‌های این جوایز مشخص خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان

قانون‌هایی هم برای اجرای بهتر جشنواره نوروزی هوآوی در نظر گرفته شده است. هر فرد می‌تواند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - تنها یک بار در قرعه‌کشی برنده شود. همچنین اگر شخصی از کد دعوت فرد دیگری استفاده کند، صاحب آن کد از یک شانس بیشتر در قرعه‌کشی برخوردار خواهد شد. در نهایت، امکان استفاده از هر کد دعوت برای دو مرتبه وجود خواهد شد. در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - مجموع، با - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - این روش، شانس هر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - فرد در قرعه‌کشی سه برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است که کد ملی و شماره موبای ثبت ‌شده در فرم نیز باید منحصر به فرد باشد. جهت اجرای سالم کمپین و قرعه‌کشی‌ها، افراد برنده در قرعه‌کشی باید مدارکی را ارائه دهند که نشان دهد خریدار اصلی و واقعی محصول - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - هستند.

جهت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - اطلاعات بیشتر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چناران استان خراسان - درباره اَبَر جشنواره نوروزی هوآوی می‌توانید به وب‌سایت HuaweiPromotion.ir مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone