🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24983.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کُند شدن آیفون های قدیمی بعد از آپدیت نرم افزاری در فرانسه برای اپل گران تمام شد

مقامات فرانسه اپل را به خاطر عدم اطلاع رسانی در مورد دانلود نسخه جدید iOS و پیامدهای آن برای آیفون های قدیمی ۲۵ میلیون یورو جریمه کردند. دبیر کل امور رقابت و مصرف کنندگان و دایره ...

مقامات فرانسه اپل را به خاطر عدم اطلاع رسانی در مورد دانلود - تعمیرات لباسشویی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نسخه جدید iOS و - تعمیرات لباسشویی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پیامدهای آن برای آیفون های قدیمی ۲۵ میلیون یورو جریمه کردند.

دبیر کل امور رقابت و مصرف کنندگان و دایره پیشگیری از کلاهبرداری فرانسه روز گذشته با انتشار بیانیه خبری ویژه ای اعلام کرد:

بدنبال بررسی های انجام شده توسط اداره کل رقابت و مصرف و پیشگیری از کلاهبرداری و بعد از توافقی که با بازپرس پاریس انجام گرفت مقرر شد که - تعمیرات لباسشویی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اپل ۲۵ میلیون دلار جریمه را بابت عدم اطلاع رسانی دقیق پرداخت کند.

این بررسی ها به دو سال پیش و ژانویه سال ۲۰۱۸ باز می گردد. دفتر بازرسی پاریس بعد از آن رسیدگی به این پرونده را آغاز کرد که جمعی از کاربران آیفون در این کشور از اپل به خاطر کند شدن سرعت آیفون هایشان بعد از دریافت آپدیت نرم افزاری جدید و به طور مشخص نسخه های iOS 10.2.1 و 11.2. شکایت کردند.

رسیدگی به این پرونده در تاریخ ۵ ژانویه همان سال آغاز شد و مشخص گردید که اپل هشداری بابت کند شدن سرعت آیفون های قدیمی در صورت دانلود آپدیت نرم افزاری iOS به کاربرانش نداده بود.

اپل هیچ هشداری در این باره به کاربرانش نداده بود

این آپدیت - تعمیرات لباسشویی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ها در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بودند و شامل قابلیتی برای مدیریت مصرف انرژی گوشی می شدند که تحت برخی شرابط خاص خصوصا در مواردی که باتری دستگاه قدیمی بود، دریافت آنها باعث کند شدن عملکرد آیفون 6، مدل SE و 7 می - تعمیرات لباسشویی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شد.

در ادامه این بیانیه آمده است که بعد از بروز این مشکل کاربران نتوانسته اند نرم افزار گوشی خود را به نسخه قبل برگردانند و در - تعمیرات لباسشویی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نتیجه مجبور شده اند یک باتری جدید تهیه کنند و در برخی موارد حتی آیفون خود را - تعمیرات لباسشویی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تعویض کنند. در این گزارش - تعمیرات لباسشویی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اشاره شده که عدم اطلاع رسانی درست از سوی اپل یک رفتار تجاری گمراه کننده بوده است.

براساس این گزارش - تعمیرات لباسشویی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اپل - تعمیرات لباسشویی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - طی توافقی پذیرفته که مبلغ ۲۵ میلیون یورو را به اداره یاد شده بپردازد و برای مدت یک ماه یک بیانیه خبری را در - تعمیرات لباسشویی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این رابطه روی وبسایت خود منتشر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone