🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21675.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

توسعه باتری روی-هوا با ایمنی بالاتر،‌ قیمت ارزان‌تر و دوام بیشتر نسبت به باتری‌ لیتیومی

استارتاپ کانادایی Zinc8‌ نوعی باتری مبتنی بر فلز «روی» توسعه داده‌ که می‌تواند در نیروگاه‌های خروشیدی یا بادی کاربرد داشته باشد و بازار ذخیره انرژی را متحول کند. به گزارش interesting engineering و به نقل Recharge ...

استارتاپ کانادایی Zinc8‌ نوعی باتری مبتنی بر فلز «روی» توسعه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - داده‌ که - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌تواند در نیروگاه‌های خروشیدی یا بادی کاربرد داشته باشد و بازار ذخیره انرژی را متحول کند.

به گزارش interesting engineering و به نقل Recharge News باتری جریان ترکیبی روی-هوا توانایی ذخیره انرژی برای چندین روز را دارد و بر خلاف باتری‌های لیتیومی، با مشکل استهلاک یا انفجار مواجه نمی‌شود. علاوه بر این در مقایسه با مدل‌های لیتیومی تا ۵ برابر ارزان‌تر است.

به گفته توسعه دهندگان Zinc8 با افزایش ابعاد مخزن ذخیره باتری روی-هوا  و در نتیجه افزایش حجم الکترولیت می‌توان باتری‌های بزرگتری ساخت. سرمایه مورد نیاز برای ساخت یک مخزن با توانایی ذخیره ۸ ساعته تنها ۲۵۰ دلار به ازای هر کیلووات ساعت است - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - این میزان برای یک مخزن ۳۲ ساعته به ۱۰۰ دلار به ازای هر کیلووات - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - ساعت می‌رسد. در نهایت برای مخزن ۱۰۰ ساعته تنها نیاز - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - به ۶۰ دلار به ازای هر کیلووات ساعت است. این در حالی است که باتری‌های لیتیوم برای هر میزان بیش از ۸ ساعت هزینه ای معادل ۳۰۰ دلار به ازای هر کیلووات ساعت دارند.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان

باتری‌های روی-هوا از مدت‌ها پیش به عنوان یک روش پیشرفته ذخیره انرژی مطرح بوده‌اند با این حال مشکلاتی هم داشته‌اند. باتری زینک-هوا معمولاْ با مشکل ایجاد پوششی از فلز روی بر سطح الکترودها (به نام دندریت) مواجه می‌شود که در نهایت اتصال کوتاه و برخی مشکلات دیگر را به همراه دارد. - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - با این حال کمپانی Zinc8 از این نقطه ضعف به عنوان روشی مفید در طراحی باتری‌های خود - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - بهره برده است. مدیر ارشد فناوری این شرکت، بر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - رویکرد متفاوتشان تاکید دارد: «بیشتر محققان حوزه باتری روی-هوا درباره - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - الکترولیتی کار می‌کنند که بر مشکل ایجاد دندریت غلبه کند ولی ما رویکردی کاملاً‌ متفاوت را در پیش گرفتیم». Zinc8 فرایندی را ابداع کرده که دندریت را از الکترودها حذف می‌کند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - و در نهایت انتقال ذرات دندریت به مخزن ممکن می‌شود. البته فرایند تولید این باتری از اسرار تجاری این استارتاپ است و نحوه دقیق آن مشخص نیست و مبهم به نظر می‌رسد.

Zinc8 برنده جایزه چالش نوآوری سازمان نیروی نیویورک شده. این چالش در واقع یک مناقطه برای راهکاری - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - نوآورانه جهت تولید تکنولوژی ذخیره انرژی برای بیش از - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - ۸ ساعت بوده است. به گفته توسعه دهندگان این باتری‌ها قرار است در ابتدا در ایالت نیویورک مورد آزمایش قرار بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone