🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21670.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نسخه ۲۰۲۰ شیائومی Mi NoteBook Pro 15 با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی شد

شیائومی پس از الترابوک‌های ۱۴ اینچی خود از لپتاپ قدرتمند می ‌نوتبوک پرو ۱۵ نیز رونمایی کرد که از پردازنده نسل دهم اینتل  Core i7 و کارت گرافیک اختصاصی بهره می‌برد. می‌نوتبوک پرو ۱۵ در دو نسخه ...

شیائومی پس از الترابوک‌های ۱۴ اینچی خود از لپتاپ قدرتمند می ‌نوتبوک پرو ۱۵ نیز رونمایی کرد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستارا استان گیلان - که از پردازنده نسل دهم اینتل  Core i7 و کارت گرافیک اختصاصی بهره می‌برد.

می‌نوتبوک پرو ۱۵ در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد که تفاوت بین آنها به نوع پردازنده و میزان رم  برمی‌گردد و از دیگر جهات کاملا مشابه هستند. نسخه ارزانتر که ۸۴۸ دلار قیمت گذاری شده، از پردازنده نسل دهم Core i5-10210U در کنار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستارا استان گیلان - ۸ گیگابایت رم دو کاناله DDR4 با فرکانس ۲۶۶۶ مگاهرتز و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD از نوع PCIe NVMe بهره می‌برد.

نسخه ۹۸۹ دلاری اما به تراشه قوی‌تر Core i7-10510U مجهز شده و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستارا استان گیلان - پیکربندی حافظه در آن شامل ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه پر سرعت SSD است. پردازش گرافیکی در هر دو مدل بر عهده کارت انویدیا MX350 مبتنی بر معماری پاسکال قرار دارد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستارا استان گیلان

هردو مدل از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن FHD، زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای و پوشش کامل طیف رنگی sRGB برخوردار هستند که عرض حاشیه آن از ۶.۲۵ میلی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستارا استان گیلان - متر فراتر نمی‌رود. در نتیجه این حاشیه اندک نمایشگر ۸۱.۵ درصد از پنل جلو را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستارا استان گیلان - اشغال کرده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستارا استان گیلان - و روی آن نیز لایه محافظ گوریلا گلس قرار گرفته است.

کمپانی چینی برای مدل ۲۰۲۰ می نوتبوک پرو ۱۵ کیبورد کامل - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستارا استان گیلان - جزیره‌ای با نور پس زمینه را انتخاب کرده که از میانبر Fn + - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستارا استان گیلان - K نیز پشتیبانی می کند. اگرچه در این دستگاه به نسخه کم مصرف پردازنده اینتل مجهز شده اما - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستارا استان گیلان - برای دفع بهتر حرارت از فن خنک کننده دوگانه استفاده شده است.

تامین انرژی برعهده یک باتری ۶۰ وات ساعتی قرار دارد که یکبار شارژ کامل آن برای اجرای ۱۷ ساعت ویدیو کفایت می‌کند. آداپتور شارژ سریع از طریق پورت USB-C باتری را در ۴۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌کند. همچنین از طریق پورت Type-C می توان گوشی را با توان ۱۸ وات شارژ کرد.

از دیگر ویژگی های می نوت بوک پرو ۱۵ باید به اسکنر اثر انگشت، اسپیکر هارمن، ویندوز ۱۰، دو پورت Type-C، دوUSB 3.1، جک ۳.۵ میلیمتری صدا، HDMI و اسلات SD اشاره کرد.این لپتاپ از همین حالا در دسترس خریداران قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone