🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21673.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پرتاب پهپاد نظامی از هلیکوپتر با موفقیت آزمایش شد

ارتش آمریکا برای نخستین بار پهپاد نظامی «التیوس» را از هلیکوپتر پرتاب و با موفقیت کنترل کرده است. این پهپادها با قابلیت فیلمبرداری و نابودی اهداف، میدان دید خلبان را گسترش داده و مانور پذیری ...

ارتش آمریکا برای نخستین بار پهپاد نظامی «التیوس» را از هلیکوپتر پرتاب و با موفقیت کنترل کرده است. این پهپادها با قابلیت فیلمبرداری و نابودی اهداف، میدان دید خلبان را گسترش داده و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - مانور پذیری هلیکوپتر را ارتقا می دهند.

در این آزمایش یک فروند هلیکوپتر «یواچ-۶۰ بلک هاوک» به جای مهمات معمول به پهپاد بدون سرنشین و تهاجمی «التیوس ۶۰۰» مجهز شده بود. این پهپاد بعد از شلیک بال‌های خود را باز کرده و همزمان با ارسال استریم ویدیویی زنده، تحت فرمان خدمه هلیکوپتر به پرواز درآمد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی

التیوس پهپادی کوچک و مبتنی بر پروانه با قابلیت حمل سلاح است که می - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - توان آنرا به صورت دستی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - کنترل کرده یا از قبل برنامه ریزی کرد. در ویدیویی که کمپانی «بل» برای نمایش چگونگی این مانور - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - طراحی کرده، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - شاهد پرتاب چندین فروند التیوس هستیم که سامانه دفاع موشکی S-400 روسیه را هدف می گیرند.

هدف ارتش از پرتاب پهپاد توسط بالگرد این است که از محیط اطراف فیلمبرداری کرده و به صورت زنده برای خدمه هلیکوپتر ارسال کند. در این صورت خدمه می تواند بدون نیاز - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - به نزدیک شدن به پایگاه های دشمن هدف را - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - شناسایی کرده و توسط همان پهپادها هدف قرار دهد. در واقع این سیستم که با عنوان ALE یا «عامل هوا پرتاب» هم از آن یاد می شود، یک پهپاد کامی‌کازه است.

برخلاف هواپیما پرتاب پهپاد از هلیکوپتر به خاطر دو جریان باد شدید ناشی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - از پره ها و حرکت رو به جلو بسیار دشوار است و به همین خاطر باید محاسبات دقیقی در مورد زمان باز شدن بال و استارت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - سیستم پیشران صورت بگیرد. - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - هرچند ALE به خاطر محدودیت در برد و قدرت تخریب نمی تواند جایگزین موشک های قدرتمند و هوا به زمین JAGM یا «هلفایر» شود اما قابلیت ردیابی، مانور پذیری و سرعت پاسخگویی هلیکوپتر را به سطح جدیدی می رساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone