🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  4. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34890.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

بدافزارها در کمین دنبال کنندگان رقابت های جام جهانی در سرویس های پخش آنلاین غیر قانونی

همزمان با شروع جام جهانی فوتبال 2018 بسیاری از کاربران به دنبال مشاهده مسابقات از طریق سرویس های رایگان و غیر قانونی پخش زنده جام جهانی به صورت آنلاین هستند؛ سرویس هایی که به گفته متخصصان ...

همزمان با شروع جام جهانی فوتبال 2018 بسیاری از - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - کاربران به دنبال مشاهده مسابقات از طریق سرویس های رایگان و غیر قانونی پخش زنده جام جهانی به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - صورت آنلاین هستند؛ سرویس هایی که به گفته متخصصان امنیتی از کاربران سوء استفاده می کنند و اطلاعات آنها - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - را در معرض خطر سرقت قرار - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - می دهند.

آدرس بسیاری از این سایت های پخش زنده غیر قانونی از طریق گوگل یا فیسبوک قابل دسترس هستند. به گفته «کریس هادسون»، متخصص امنیتی از شرکت «Zscaler»، میزبانی وبسایت های غیر قانونی اکنون به تجارتی سود آور برای بازیگران حوزه بد افزار تبدیل شده که و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - جام جهانی فرصتی عالی برای آنها است.

سوء استفاده کنندگان می - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - توانند کدهای آلوده به بد افزار را روی دستگاه های کاربرانی که از این سرویس های غیر قانونی بهره می برند، بارگذاری کرده و اقدام به سرقت گواهینامه های حساب کاربران نمایند.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران

بنا بر گفته هادسون، این گواهینامه ها معمولاً برای سایت های متعددی توسط کاربران استفاده می شوند. - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - به عبارتی مجرمین سایبری می توانند به اطلاعات حساب های بانکی و نیز ایمیل کاربر دسترسی پیدا کنند.

به گفته «کِسیا هُیت»، مهندس ارشد تهدیدهای امنیتی شرکت «فیدلیس»، یکی از بزرگترین تهدیداتِ مشاهده سایت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - های پخش زنده غیر قانونی، نمایش تبلیغات روی ویدیوها و در عین حال - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - کلیدهایی تعبیه شده در آنها است.

نمایش تبلیغات با کلیدهای تقلبی روشی برای نصب بدافزار روی کامپیوتر کاربران

هیت می افزاید که این سایت ها ظاهری قانونی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - دارند و معمولاً تبلیغاتی را روی ویدیوها نمایش می دهند و کلید تقلبی برای بستن تبلیغ را روی آنها قرار می دهند. در حالی که کاربران تلاش می کنند با این کلید، تبلیغ را ببندند، تبلیغ می تواند به طور کامل نمایش داده شود ولی در عین حال در پشت این ماجرا اتفاق دیگری می افتد: تنها به دلیل یک کلیک، بدافزاری شروع - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - به نصب روی کامپیوتر کاربر می کند.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران

برخی از این سایت ها با منابع سخت افزاری کاربر رمز پول استخراج می کنند

همچنین بسیاری از سایت های پخش زنده غیر قانونی، در خفا اقدام به سوء استفاده از منابع سخت افزاری کاربران برای استخراج رمز پول ها می کنند. «استیو مولهِرن» مدیر فناوری های پیشرفته در کمپانی امنیتی «فورتینِت» اعتقاد دارد علاقه مندانی که در مراجعه به این سایت ها ریسک می کنند باید اقدامات احتیاطی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - ویژه ای را برای کاهش خطر در نظر بگیرند:

اجرای به روز ترین نسخه سیستم - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - عامل، نرم افزارهای امنیتی، اپلیکیشن ها و مرورگرهای اینترنت در میان بهترین روش های دفاعی در برابر بد افزارها، ویروس ها و سایر تهدیدات آنلاین هستند.

حملات سایبری معمولاً نقص ها و آسیب پذیری های نسخه های قدیمی مرورگرها و پلاگین ها را هدف قرار می دهند. بهترین راهکار این است - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - که نرم افزار امنیتی و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - مرورگر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - خود را به گونه ای تنظیم - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - کنید که به طور خودکار به روز شوند تا - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر محمودآباد استان مازندران - در معرض خطر قرار گرفتن توسط تهدیدهای شناخته شده را به حداقل برسانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone