🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14547.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

پایان وضعیت قرمز کرونایی در اکثر نقاط کشور؛ عبور از قله موج چهارم

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ‌بندی جدید کرونایی شهرهای کشور را در اپلیکیشن ماسک اعلام کرد که بر اساس آن تعداد شهرهای دارای وضعیت قرمز به 46 شهر کاهش یافته است. با کاهشی شدن ...

وزارت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زنجان استان زنجان - بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ‌بندی جدید کرونایی شهرهای کشور را در اپلیکیشن ماسک اعلام کرد که بر اساس آن تعداد شهرهای دارای وضعیت قرمز به 46 شهر کاهش یافته است.

با کاهشی شدن روند ابتلا در اکثر نقاط - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زنجان استان زنجان - کشور و عبور از قله موج چهارم شیوع کرونا، از امروز تمامی مراکز استان‌ها به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زنجان استان زنجان - جز چهار شهر بندر عباس، ایلام، اهواز و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زنجان استان زنجان - خرم‌آباد از وضعیت قرمز خارج شدند. روند بستری در این چهار مرکز استان هنوز از وضعیت افزایشی خارج نشده و لذا همچنان قرمز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زنجان استان زنجان - هستند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زنجان استان زنجان

بر اساس این گزارش، 46 شهرستان در وضعیت قرمز به سر می‌برند که تعداد آن‌ها نسبت به هفته گذشته روند کاهشی داشته است. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زنجان استان زنجان - علاوه‌بر آن 263 - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زنجان استان زنجان - شهرستان نارنجی و 139 شهرستان زرد هستند که تعداد شهرهای نارنجی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زنجان استان زنجان - و زرد نسبت به گزارش قبلی افزایش یافته است. هیچ شهری نیز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زنجان استان زنجان - در وضعیت آبی قرار ندارد.

بنا به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اگرچه در مجموع روند بیماری و ورودی به بیمارستان‌ها نزولی شده است، اما میزان بیماران بستری بیمارستان‌ها زیاد است.

وی با بیان این که شهر‌های خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، هرمزگان و تهران به دقت و مراقبت بیشتری نیاز دارند، ابراز امیدواری کرد به زودی این استان‌ها هم از این وضعیت خارج - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زنجان استان زنجان - شوند.

ممنوعیت سفر در عید فطر

به دلیل وجود ویروس‌های جهش‌یافته جدید و مشاهده چند مورد مبتلا به این ویروس‌ها در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زنجان استان زنجان - ایران، رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی به منظور - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زنجان استان زنجان - پیشگیری از افزایش مجدد روند بیماری ضروری است.

طبق پیشنهاد ارائه شده از سوی کمیته‌های تخصصی ستاد ملی کرونا، محدودیت‌های اعمال شده در شهرهای نارنجی و قرمز برای عبور کامل از پیک چهارم تمدید شده است. همچنین به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته بهداشت و درمان، به منظور مدیریت، مقابله دقیق‌تر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زنجان استان زنجان - و کنترل پیک چهارم، کلیه سفرها در سراسر کشور در همه رنگ‌بندی‌ها از ساعت ۲ بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت مصادف با تعطیلات عید سعید فطر ممنوع خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone