🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14552.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

رقیب M1 اپل در راه است: چیپ ۵ نانومتری اگزینوس سامسونگ با پردازشگر گرافیکی AMD

اپل با معرفی چیپ M1 برای مک‌ها و آیپدها، تحولی بزرگ در دنیای فناوری ایجاد کرد و شرکت‌ها می‌خواهند با کوپرتینویی‌ها رقابت کنند. حالا گزارشی جدید از عرضه چیپ اگزینوس سامسونگ با پردازشگر گرافیکی AMD ...

اپل با معرفی چیپ M1 برای مک‌ها و آیپدها، تحولی بزرگ در دنیای فناوری ایجاد کرد و شرکت‌ها می‌خواهند با کوپرتینویی‌ها رقابت کنند. حالا گزارشی جدید از عرضه چیپ اگزینوس سامسونگ با پردازشگر گرافیکی AMD برای لپ‌تاپ‌ها در نیمه دوم ۲۰۲۱ خبر می‌دهد.

تراشه M1 بسیاری از شرکت‌ها را مجبور کرده که روی پردازنده‌های ARM برای لپ‌تاپ‌ها کار کنند. از کوالکام گرفته تا AMD، گزارش‌ها از تلاش غول‌های فناوری برای رقابت با اپل حکایت دارند. با این وجود، ظاهرا سامسونگ می‌خواهد با پردازنده‌ای مجهز به GPU شرکت AMD کاربران را ترغیب - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر الوند استان زنجان - به خرید محصولاتش کند.

کره‌ای‌ها چندین ماه پیش از معرفی نسل بعدی تراشه‌های پرچمدار اگزینوس - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر الوند استان زنجان - با GPU شرکت AMD خبر داده بودند، اما هنوز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر الوند استان زنجان - بطور دقیق نمی‌دانیم آن‌ها چه زمانی از راه می‌رسند. برخی گزارش‌ها به معرفی اولین نمونه آن‌ها در ماه آینده میلادی خبر داده‌اند که در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد، البته گزارش اخیر نظر دیگری دارد:

«چیپ جدید اگزینوس عملکرد بهبودیافته‌ای دارد که شامل قدرت پردازش فوق‌العاده و مصرف انرژی بهینه با لیتوگرافی ۵ نانومتری می‌شود. این تراشه برای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر الوند استان زنجان - گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها مناسب خواهد بود.»

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر الوند استان زنجان

با توجه به چنین گفته‌ای، سامسونگ احتمالا از یک تراشه برای موبایل‌ها و لپ‌تاپ‌هایش استفاده خواهد کرد که البته جای تعجب چندانی ندارد. اپل از چیپ M1 در مک‌بوک، مک مینی، آی‌مک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر الوند استان زنجان - ۲۰۲۱ و نسل جدید آیپد پرو استفاده کرده. با این وجود انتظار داریم چیپ کره‌ای‌ها - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر الوند استان زنجان - در نسخه‌های موبایل و لپ‌تاپ، عملکرد متفاوتی داشته باشد.

لپ‌تاپ‌ها فضای بیشتری در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهند، بنابراین می‌توان از سیستم خنک‌کننده بهتر و باتری بزرگتری استفاده کرد که نتیجه‌اش، بهره‌مندی از پردازنده قدرتمندتر نسبت به گوشی‌ها خواهد بود. البته تضمینی برای چنین رویکردی وجود - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر الوند استان زنجان - ندارد و شاید پردازنده سامسونگ تنها در یک نسخه از راه برسد.

پردازنده‌های اگزینوس در زمینه مصرف انرژی و تولید گرما عملکرد چندان مناسبی در مقایسه با رقبا ندارند و البته قدرت گرافیکی آن‌ها هم تا حدودی پایین‌تر است. انتظار می‌رود با استفاده از طراحی جدید - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر الوند استان زنجان - و پردازشگر گرافیکی AMD، دیگر شاهد چنین مواردی در نسل بعدی تراشه‌های اگزینوس نباشیم.

در حالی سامسونگ و کوالکام خود را برای رقابت با چیپ M1 اپل آماده می‌کنند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر الوند استان زنجان - که گزارش‌ها از عرضه نسل جدید این تراشه در آینده نزدیک خبر می‌دهند. بنابراین شاید زمانی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر الوند استان زنجان - چیپ جدید اگزینوس معرفی شود که تراشه M1X و M2 در بازار حضور داشته باشد. فرقی نمی‌کند چه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر الوند استان زنجان - زمانی چیپ جدید از راه می‌رسد، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر الوند استان زنجان - چرا که در هر صورت اینتل بازنده اصلی خواهد بود، بلکه تحولی بزرگ در پردازنده‌هایش ایجاد کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone