🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33131.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: هیچ توافق پشت پرده‌ای با تلگرام نداریم

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرده که دولت هیچ توافق جدیدی با تلگرام انجام نداده و مذاکره تازه ای با این شرکت نداشته است. او گفته که وزارت ارتباطات در یک دوره با اجازه مراجع ذی‌صلاح ...

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرده که دولت هیچ توافق جدیدی با تلگرام انجام نداده و مذاکره تازه ای با این شرکت نداشته است. او گفته که وزارت ارتباطات در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان - یک دوره با اجازه مراجع ذی‌صلاح با تلگرام مذاکره کرده که نتیجه‌ای نداشت و از آن به بعد هم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان - دیگر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان - با این شرکت به گفتگو ننشسته است.

«حمید فتاحی» معاون وزیر ارتباطات و فناوری - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان - اطلاعات در گفتگو با خبرگزاری فارس درباره شایعاتی که برخی مردم فکر می کنند که تلگرام کماکان با مقامات ایرانی در مذاکره است ضمن رد این ادعا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان - گفته که زمانی این اتفاق رخ داد ولی امروز دیگر این جریان منتفی شده است، او دلیل مذاکراتی که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان - قبل‌تر رخ داده بود هم اینگونه بیان کرد:

«هر سرویسی که آورده اقتصادی دارد و بخش وسیعی از مردم از آن استفاده می کنند باید در چارچوبی قرار گیرد و در همه دنیا نیز سرویس‌های که در حوزه فضای مجازی به صورت گسترده فعالیت می‌کنند با حاکمیت تعاملاتی دارند که منطقی بود برای یک اپلیکیشن با ۴۰ میلیون کاربر نیاز بود نیز مذاکرات معاملاتی انجام شود.»

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان

فتاحی تاکید کرده که این مذاکرات با اجازه شورای عالی فضای مجازی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان - و دادستانی وقت انجام شده و که مذاکرات به نتیجه نرسد و گزارش آن هم سال پیش به مجلس ارائه شده است:

«پس از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان - آن دوره مذاکره هیچ مذاکره دیگری نبوده است که آن هم با اجازه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان - مراجع ذیصلاح بوده است. اکنون برخی نمایندگان مجلس تلاش دارند القا کنند که وزارت ارتباطات در این مذاکرات خودسرانه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان - حضور پیدا کرده در حالیکه که اتفاقا در جلسه شورای عالی فضای مجازی که این وظیفه به وزارت ارتباطات موکول شد نمایندگان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان - مجلس نیز حضور داشتند.»

فتاحی در پاسخ به این سوال که آیا پس از فیلتر تلگرام در ایران، تلگرام مذاکره‌ای با ایران داشته است یا ایران مذاکره‌ای با تلگرام انجام داده است، گفت: «خیر، هیچ مذاکره‌ای بین وزارت ارتباطات و تلگرام اتفاق نیفتاد، از سمت وزارت ارتباطات هیچ درخواستی نبوده و تلگرام نیز درخواستی برای مذاکره نداشت.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone