تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16903.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ در فکر تولید موبایل با نمایشگر پاپ آپ است

سامسونگ پتنت جدیدی برای یک موبایل به ثبت رسانده که نمایشگر آن برای تقویت صدای اسپیکر چند درجه از فریم بیرون می‌آید. وب سایت هلندی Lets Go Digital معمولاً پتنت‌های سامسونگ را شناسایی و بر ...

سامسونگ پتنت جدیدی برای یک موبایل به ثبت رسانده که نمایشگر آن برای تقویت صدای اسپیکر چند درجه از فریم بیرون می‌آید.

وب سایت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلوگاه استان مازندران - هلندی Lets Go Digital معمولاً پتنت‌های سامسونگ را شناسایی و بر اساس آن‌ها شمایل احتمالی محصول نهایی را طراحی می‌کند. این وب سایت با توجه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلوگاه استان مازندران - به پتنت جدید سامسونگ می‌گوید سازنده کره‌ای احتمالاً در فکر تولید موبایل با فضایی مخصوص برای تقویت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلوگاه استان مازندران - صدای اسپیکر است.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلوگاه استان مازندران

آنطور که در گزارش آمده، پنل جلویی و پشتی این موبایل از یکدیگر مجزا خواهند بود. اسپیکرها، میکروفن‌ها، - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلوگاه استان مازندران - دوربین سلفی و باقی سنسورها - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلوگاه استان مازندران - در پنل جلویی تعبیه شده‌اند و همراه با نمایشگر انعطاف پذیر تا چند درجه بیرون می‌آیند.

هدف سامسونگ از ساخت چنین موبایلی، ایجاد فضای بیشتر برای بازپژواک (Resonance) صدای اسپیکرهاست که به تقویت و بلندتر شدن صدا کمک می‌کند. در ادامه گزارش نوشته شده که سامسونگ برای این گوشی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلوگاه استان مازندران - همانند گلکسی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلوگاه استان مازندران - فولد از نمایشگر پلیمر پلاستیک استفاده خواهد کرد. البته سازنده کره‌ای برای نمایشگر گلکسی فولد ۲ از فناوری شیشه فوق نازک - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلوگاه استان مازندران - (UTG) استفاده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلوگاه استان مازندران - کرده و ممکن است برای موبایل مورد بحث نیز از همین فناوری استفاده کند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلوگاه استان مازندران

یکی از نکات - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلوگاه استان مازندران - قابل توجه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلوگاه استان مازندران - این موبایل، گوشه‌های تخت آن است که به قول Lets Go Digital آن را هر چه بیشتر به آیفون ۱۲ شبیه می‌کند. سامسونگ اخیراً از نمایشگرهای تخت استفاده بیشتری کرده که برای نمونه می‌توان به گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی S20 فن ادیشن اشاره کرد. بنابراین ممکن است در آینده باز هم شاهد عرضه گوشی‌های بیشتر با نمایشگر تخت از سوی این شرکت باشیم.

لازم به ذکر است که سامسونگ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلوگاه استان مازندران - تنها پتنت این موبایل را به ثبت رسانده که لزوماً به معنای تولید محصول نیست. در هر صورت این طرح خلاقیت و نبوغ سازنده کره‌ای و البته تأثیر نمایشگرهای انعطاف پذیر بر طراحی موبایل‌های آینده را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone