🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40694.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آلفابت اجرای فرامین پلیس را به خودروهایش آموزش می دهد

بخش اتومبیل های خودران آلفابت که «ویمو» نام دارد، پس از آزمایش ناوگان ماشین هایش در چهار ایالت مختلف آمریکا، همکاری با نهادهای قانونی را برای پیش بینی اقداماتی که یک ماشین خودران پس از ...

بخش اتومبیل های خودران آلفابت که «ویمو» نام دارد، پس از آزمایش ناوگان ماشین هایش در چهار ایالت مختلف آمریکا، همکاری با نهادهای قانونی را برای پیش بینی اقداماتی که - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - یک ماشین خودران پس از شنیدن آژیر پلیس باید انجام دهد و همچنین چگونگی دسترسی ماموران پلیس و کارکنان سازمان هایی از قبیل آتش نشانی و اورژانس به این خودروها آغاز کرده است. تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربیاین شرکت در گزارشی 43 صفحه ای که سه شنبه منتشر شد تلاش های صورت گرفته برای اجتناب از تصادف و واکنش به آن را توضیح داده است، که می توان آنها را به سه قسمت تقسیم کرد:

سیستم پشتیبان

ماشین های خودران باید قابلیت تشخیص شرایط غیر ایمن و توقف خودکار را داشته باشند. با این حال گاهی اوقات نیازی به توقف نیست، برای مثال اگر یکی از سنسورها، کامپیوترها، سیستم ترمز یا منبع تغذیه دچار مشکل شده باشد، سیستم های پشتیبان به صورت خودکار راه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اندازی شده و جای قطعه معیوب را می گیرند.

ارتباطات پس از تصادف

در صورتی که  خودرو تصادف کند اطلاعات لازم را به مراکز کنترل از راه دور - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ویمو ارسال می کند. این مراکز نیز متخصصان را به محل تصادف ارسال کرده و نهادهای ذیربط محلی را در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - جریان می گذارد.

از آنجایی که شرایط این خودروها با اتومبیل های معمولی تفاوت دارد، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ویمو نحوه شناسایی و دسترسی به این ماشین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ها در شرایط اضطراری - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را به ماموران پلیس و کارکنان - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مراکز مربوطه آموزش می دهد.تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربیواکنش به آژیر

این شرکت خودروهایش را به گونه ای برنامه ریزی کرده که در مواقع شنیدن یا دیدن آژیر سرعت خود را کم کرده یا توقف کنند. این خودروها قادرند از طریق داده های صوتی مسیر حرکت خودروهای اورژانس را تشخیص داده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و واکنش مناسب را انجام دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone