🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40700.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بازی کردن فضانوردان با اسپینر [تماشا کنید]

یکی از وسایلی که این روزها در خیابان، مدرسه و محل کار زیاد می بینیم اسپینر است. این وسیله در واقع کاربرد فیزیکی خاصی ندارند اما کار با آن تا حدودی آرامش بخش است و حالا ...

یکی از وسایلی که این روزها در خیابان، مدرسه و محل کار زیاد می - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بینیم اسپینر است. این وسیله در واقع کاربرد فیزیکی خاصی ندارند اما - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کار با آن تا حدودی آرامش بخش است و حالا توانسته راه خود را به ایستگاه فضایی بین المللی نیز با کند.

فضانوردان ساکن در ایستگاه فضایی بین المللی اغلب ویدئوهای جالبی را از شرایط متفاوت زندگی در جاذبه صفر منتشر می کنند و در آخرین مورد آن به بازی با یک اسپینر پرداخته اند. در این ویدئو چهار فضانورد به نام های «تی وندی هی»، «جوزف آکابا»، «رندی برسنیک» و «پائولو نسپولی» همراه با چرخندان یک اسپینر خودشان را در هم می چرخانند.

این فضانوردان قبلا در ویدئوهای دیگری با لباس گوریل یکدیگر را دنبال کرده و با ماسک های ترسناک سعی کرده بودند یکدیگر را بترسانند، بنابرین جای تعجبی ندارد که از ناسا خواسته اند - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برایشان اسپینر بفرستد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone