🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40697.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت و آمازون در مقابل گوگل؛ همکاری تازه دو رقیب دیرینه در زمینه هوش مصنوعی

مایکروسافت و آمازون در کنار گوگل مطرح ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات مبتنی بر فضای ابری هستند و سال هاست که رقابت تنگاتنگی با هم دارند. حالا گویا مایکروسافت معتقد است که دشمنِ دشمن ...

مایکروسافت و آمازون در کنار گوگل مطرح ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات مبتنی بر فضای ابری هستند و سال هاست که رقابت تنگاتنگی با هم دارند. حالا گویا مایکروسافت معتقد است که دشمنِ دشمن - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ما، می تواند دوست ما باشد! و در این راستا می خواهد یک دوستی طولانی را با رقیب دیرینه خود، آمازون، پی ریزی کند، تا در کنار یکدیگر بتوانند گوگل، قدرتمندترین شرکت در - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - زمینه خدمات - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هوش مصنوعی در فضای ابری را از میدان به در کنند.

به گفته کارشناسان تحول بزرگ بعدی در زمینه محاسبات ابری، هوش - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مصنوعی و یادگیری ماشین است. به همین دلیل انتظار می رود نرم - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - افزار جدید، موجب پیشرفت بیش از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پیش کسب و کار این دو کمپانی در زمینه خدمات مبتنی بر فضای ابری شود. در نهایت مایکروسافت و آمازون امیدوارند به واسطه Gluon بتوانند بر سلطه چندین ساله گوگل در زمینه هوش مصنوعی مبتنی بر فضای ابری پایان دهند.

لازم به یادآوری است که گوگل از قبل ابزار «TensorFlow» را برای تولید اپ های مبتنی بر یادگیری ماشین در اختیار توسعه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دهندگان قرار داده. این ابزار نیز رایگان و منبع باز است. فراموش نکنیم که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - TensorFlow تنها در مدت کوتاهی پس از عرضه، توانست خود را در لیست 5 ابزار برتر بین توسعه دهدگان در سایت میزبانی پروژه های منبع باز GitHub جای دهد. لذا به نظر می رسد گلوآن راه سختی را در رقابت با این رقیب پر طرفدار خود داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یزدان‌مهر نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
سلام، من از شهر تهران هستم و متاسفانه در مورد مشکلات کندی GVS-128TC3 آگاهی ندارم. اما شما می‌توانید با تماس با فروشنده محصول یا تعمیرکار مجاز در منطقه والفجر میاندوآب، از این مشکلات پرس و دیگر مشاغل مرتبط را بیابید. امیدوارم مشکل شما به زودی حل شود



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone