🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40688.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

چگونه میان مک و ویندوز ۱۰ فایل جا به جا کنیم؟

اتصال ویندوز ۱۰ و مک از آن چیزی که فکرش را می کنید پیچیده تر است. macOS برای پیدا کردن مک های دیگر از بخش «Shared» موجود در فایندر کمک می گیرد. از طرفی ویندوز هم ...

اتصال ویندوز ۱۰ و مک از آن چیزی که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فکرش را می کنید پیچیده تر است. macOS برای پیدا کردن مک - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های دیگر از بخش «Shared» موجود - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در فایندر کمک می گیرد. از طرفی ویندوز هم برای برقراری ارتباط میان - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - چند کامپیوتر از «Workgroups» استفاده می کند.

این در حالیست که هیچ پل ارتباطی خاصی برای اتصال این دو سیستم عامل در دسترس نیست. به زبان ساده، نمی توان با چند کلیک، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مک و ویندوز را به هم متصل کرد و میان آن ها فایل جا به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - جا نمود.

اما به قول معروف کار نشد ندارد و می توان با انجام چند عملیات ساده، این دو سیستم عامل را به هم متصل کرد. پیش از شروع هر کاری، از اتصال هر دو کامپیوتر به یک شبکه خاص اطمینان حاصل کنید.

حالا در کورتانا عبارت «Command Prompt» را تایپ کنید و با نمایش نتایج روی اولین اپلیکیشن کلیک نمایید. سپس در Command Prompt عبارت «ipconfig» را درج کنید و کلید اینتر را فشار دهید.

حال در میان اطلاعات به نمایش درآمده به دنبال آی پی آدرس سیستم خود بگردید. عموما آی پی آدرس ها در مقابل عبارت «IPv4 Address» ظاهر می شوند. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پس می توانید برای پیدا کردن راحت تر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آی پی آدرس، از این موضوع کمک بگیرید.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

سپس - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سراغ مک بروید و به کمک میانبر «Command + K» پنجره اتصال به سرور را باز کنید. در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بخش «Server Address»، عبارت «//:smb» را تایپ کنید و در مقابل آن آی پی آدرسی که به دست آوردید را قرار دهید. در نهایت کلید «Return» را بفشارید تا مراحل کامل شوند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

حال روی «Registered User» کلیک کنید و سپس نام کاربری و رمز عبور ویندوز ۱۰ خود را وارد نمایید. پس از انجام این مراحل، روی کلید «Connect» کلیک کنید تا - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - عملیات اتصال آغار شود.

البته ممکن است که اتصال به شبکه کمی به طول انجامد. پس نگران نشوید و بگذارید که سیستم کارش را انجام دهد. با به پایان رسیدن عملیات اتصال، پنجره ای به نام «Select the volumes you want to mount» روی صفحه ظاهر می شود که تنها گزینه موجود در آن «Users» است.

روی کلید «OK» کلیک کنید تا مراحل تکمیل شوند. تقریبا با به پایان رسیدن این مراحل کار تمام است. تنها کافیست پنجره فایندر را باز کنید تا در بخش «Shared» منو کناری، SMB اشتراکی با ویندوز ۱۰ را ببینید.

وارد آن شوید و با کلیک روی «Users» و نام کاربری خود، به تمام اطلاعات موجود روی ویندوزتان دست پیدا کنید. به همین ترتیب می توانید از طریق این پنجره، فایل های خود را میان مک و پی سی جا به جا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone