🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40691.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

رویای نمایشگر معلق سه بعدی تونی استارک محقق شد [تماشا کنید]

تصور انجام کارها در نمایشگر های هولوگرافیک به سبک تونی استارک در فیلم مرد آهنین، بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد. به تازگی یک نمایشگر سه بعدی هولوگرافیک در چین ساخته شده، که این رویا ...

تصور انجام کارها در نمایشگر های هولوگرافیک به سبک تونی استارک در فیلم مرد آهنین، بسیار هیجان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - انگیز به نظر می - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رسد. به تازگی یک نمایشگر سه بعدی هولوگرافیک در چین ساخته شده، که این رویا را بر آورده کرده. نمایشگر مذکور توسط یک فنِ دارای LED های متعدد، ساخته شده که با چرخش مداوم و تغییر رنگ چراغ ها تصاویر متنوع توهم زایی را ایجاد می کند.

لازم به ذکر است که به دلیل عدم هماهنگی سرعت چرخش پره ها با نرخ فریم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در ثانیه دوربین، تصویر گاهی تکه تکه به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نظر می رسد. همچنین تصاویر سیاه رنگی که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در ویدیو مشاهده می کنید نیز دقیقاً به علت چرخش پره های فن - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - است. ولی براساس ادعای شاهدان، تماشای آن از نزدیک، تجربه بی نظیری بوده و حتی نمی توان به آسانی متوجه نحوه کارکرد ایده اصلی آن شد.

 

ممکن است به ویدیوهای زیر علاقه مند باشید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone