🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40711.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آخرین آمار از سهم نسخه های مختلف iOS و اندروید منتشر شد

بر اساس گزارش ها در حالی که تنها 3 هفته از انتشار iOS 11 می گذرد، این نسخه توانسته است با پشت سرگذاشتن رقبای دیگر به پرکاربردترین نسخه از سیستم عامل iOS تبدیل شود. بر ...

بر اساس گزارش ها - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در حالی که تنها 3 هفته از انتشار iOS 11 می گذرد، این نسخه توانسته است با پشت سرگذاشتن رقبای دیگر به پرکاربردترین نسخه از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سیستم عامل iOS تبدیل شود. بر این اساس 47.3 درصد گجت های اپل از iOS 11، حدود 46 درصد از iOS 10 و 6.7 درصد نیز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از نسخه های قدیمی تر استفاده می کنند.

گفتنی استiOS - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 11 برای آیفون های بالاتر از 5S و آیپد هایی که بعد از مدل های iPad Air و iPad mini 2 تولید شده اند، ارائه شده است. این نسخه از سیستم عامل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - iOS تغییرات زیادی از قبیل مرکز کنترل جدید، فیلمبرداری از صفحه نمایش، منوی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اعلان جدید و غیره را با خود به همراه دارد.

از آنجایی که اپل یکی از معدود شرکت هایی است که خود سخت و نرم فزار محصولاتش را تولید می کند، در کوتاه ترین زمان جدیدترین نسخه از سیستم عامل خود - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را را در اختیار اکثر کاربران قرار داده و مشکلات به روز رسانی را به حداقل رسانده است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی
درصد توزیع نسخه های - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مختلف اندروید

اگر بخواهیم iOS را در زمینه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بروزرسانی با اندروید مقایسه کنیم، می بینیم که اندروید نوقا پس از گذشت حدود یکسال روی 16 درصد و اوریو تنها روی یک درصد از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دستگاه های اندرویدی نصب شده است.

البته باید در نظر داشت که بسیاری از موبایل های میان رده و اقتصادی اندرویدی از ملزومات سخت افزاری برای پشتیبانی از آخرین نسخه های سیستم عامل اندروید بی بهره هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone