🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40708.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

برنامه یک میلیارد دلاری گوگل برای بهبود مهارت افراد جویای کار

گوگل به تازگی اعلام کرده که طی 5 سال آتی، جهت بهبود وضعیت آموزشی در سطح جهان، یک میلیارد دلار به سازمان های غیر انتفاعی کمک خواهد کرد. در این راستا قرار است کارمندان این ...

گوگل به تازگی اعلام کرده که طی 5 سال آتی، جهت بهبود وضعیت آموزشی در سطح جهان، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یک میلیارد دلار به سازمان های غیر انتفاعی کمک خواهد کرد. در این راستا قرار است کارمندان این شرکت به صورت داوطلبانه در مجموع بیش از یک میلیون ساعت از زمان خود را صرف این پروژه نمایند.

این طرح که توسط «ساندرا پیچای»، مدیر عامل شرکت ساکن ماونتین ویو معرفی شده، «رشد با گوگل» (Grow with Google) نام دارد و در نهایت قرار است از توسعه برنامه های تحت وب گرفته تا کسب و کارهای سازمانی، به افراد جویای شغل کمک نماید.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

پیشتر نیز گوگل برنامه های مشابهی را در جهت بهبود آموزش در آفریقا اجرا کرده بود

به عنوان نمونه یکی از اصلی ترین برنامه ها در این طرح، ساخت یک پلتفرم دیجیتال جهت تسهیل آموزش دانش آموزان است. گفتنی است که نمونه مشابه این برنامه، در تیر تا مرداد سال جاری به منظور آموزش مهارت های کار با کامپیوتر و اینترنت در آفریقا توسط - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گوگل اجرا شده بود. در آن زمان این شرکت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اعلام نمود که هدف این برنامه آموزش مهارت به 10 میلیون آفریقایی تبار و نیز 100 هزار توسعه دهنده نرم افزار از کنیا، آفریقای جنوبی و نیجریه است.

گوگل قرار است به منظور پیشبرد طرح «رشد با گوگل»، با شرکت های آموزش آنلاین رایگان ازجمله Udacity و Coursera  و نیز موسسات خیریه Goodwill و H-4 همکاری نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone