🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40709.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اچ پی از دوربین Sprocket 2-in-1 با قابلیت چاپ فوری عکس رونمایی کرد

دوربین موبایل های امروزی تا حدی پیشرفت کرده اند که برای بسیاری از افراد به اندازه کافی با کیفیت به نظر می رسند. ولی هنوز برخی، دوست دارند که در لحظه ثبت عکس آن را ...

دوربین موبایل های امروزی تا حدی پیشرفت کرده اند که برای بسیاری از افراد به اندازه کافی با کیفیت به نظر می رسند. ولی هنوز برخی، دوست - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دارند که در لحظه ثبت عکس آن را چاپ کرده و لمس کنند. HP برای این علاقه مندان به عکاسی به تازگی دوربین جدید «Sprocket 2-in-1» - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را معرفی کرده است.

لازم به یادآوری است یک سال پیش این شرکت از پرینتر جیبی «Sprocket» رونمایی کرده بود که از تکنولوژی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - «ZINK Zero Ink» بهره می بُرد و نیاز به کاغذ های مخصوص ساخت خود اچ پی داشت. کاربر می توانست تصاویر را از موبایل خود به این پرینتر ارسال کرده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و آنها را چاپ نماید.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

حالا دورببن جدید Sprocket 2-in-1 نیز از همان نوع کاغذ استفاده می کند و قرار است کار را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بیش از پیش برای علاقه مندان - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به چاپ عکس راحت کند. این گجت می تواند بی نیاز از تلفن هوشمند کار کند و بدین منظور برای ذخیره تصاویر دارای درگاه کارت حافظه مایکرو اس دی است. البته همچنان از بلوتوث پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کرده و می توان پیش از پرینت، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تصاویر را به اسمارت فون ارسال و ویرایش نمود و سپس اقدام به چاپ کرد.

لازم به ذکر است که این شرکت همچنین اپ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ویرایش و چاپ عکس Sprocket خود را به منظور پشتیبانی از قابلیت های واقعیت افزوده به روز رسانی کرده است.

گفتنی است دوربین Sprocket 2-in-1 با قیمت 159 دلار به زودی بازار عرضه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خواهد شد. در ادامه می توانید - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سایر تصاویر این دوربین را مشاهده  نمایید:

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

 

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

 

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرسیما نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روز بخیر منطقه قره برقع مراغه تعمیرات دارید
پاسخ: بله در قره برقع شهر مراغه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone