🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40712.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سیانوژن با تمرکز بر اتومبیل های خودران، به «Cyngn» تغییر نام داد

استارتاپ «سیانوژن» که در ابتدا با توسعه رام های اختصاصی اندروید برای دستگاه های مختلف از محبوبیت خوبی در میان کاربران برخوردار شده بود، پس از طراحی و عرضه سیستم عامل مخصوص خود (بر پایه ...

استارتاپ «سیانوژن» که در ابتدا با توسعه رام های اختصاصی اندروید برای دستگاه های مختلف از محبوبیت خوبی در میان کاربران برخوردار شده بود، پس از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - طراحی و عرضه سیستم عامل مخصوص خود (بر پایه اندروید) - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مرتکب اشتباهاتی شد که روند پیشرفت شرکت را دچار دگرگونی کرد.

شاید جدا شدن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از «وان پلاس» به عنوان تنها تولیدکننده موبایلی که سیستم عامل مذکور را به صورت پیش فرض روی محصولات خود عرضه می کرد، مهمترین اشتباه سیانوژن بود که باعث شد این شرکت رفته رفته - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در سراشیبی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - افول بیافتد و اقدام به تعدیل نیرو کند.

با این حال سیانوژن در یک تحول اساسی، ماه گذشته وارد حوزه فناوری های خودران شد و حالا خبر می رسد شرکت کالیفرنیایی، نام - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - خود را تغییر داده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و از این به بعد با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برند «Cyngn» فعالیت خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

البته هنوز جزئیات - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - زیادی از برنامه های Cyngn منتشر نشده و کمپانی تنها در وبسایت خود به صورت مختصر توضیحاتی را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ارائه داده، که به بهره گیری از هوش مصنوعی و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - فناوری های خودران برای ایجاد تحول در سیستم های حمل و نقل صنایع و شهرها، و همچنین تغییر نحوه رفتار ماشین ها اشاره دارند.

Cyngn جواز تست اتومبیل خودران در کالیفرنیا را کسب کرده است

لازم به ذکر است که «لیور تال» مدیر اجرایی سابق سیانوژن در حال حاضر رهبری Cyngn را به دست گرفته و موفق شده در کنار اعضای تیم خود - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - (که بعضی از آنها پیش از این برای خودروسازان بزرگی مانند مرسدس بنز کار می کردند)، جواز آزمایش اتومبیل خودران کمپانی در خیابان های کالیفرنیا را کسب کند. هرچند هنوز مشخص نیست که خودرو مذکور چه زمانی آماده تست خواهد بود - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و شرکت از چه سیستم هوش مصنوعی برای اتومبیل هایش استفاده خواهد کرد.

گفتنی است سیانوژن چندی پیش دفتر خود در سیاتل را به فروش گذاشت و تمام کارکنان و اعضای تیم خود را برای بهبود ارتباطات و افزایش کارایی، در دفتر «پالو آلتو» گرد هم آورد تا تحت نام جدید Cyngn به توسعه محصولات بعدی شرکت بپردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone