تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40411.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

موبایل هوآوی Nova 2S همراه با دوربین دوگانه و چیپست کایرین 970 عرضه می شود

اگرچه تنها یک ماه تا پایان سال 2017 میلادی باقی مانده، به نظر می رسد کمپانی های تولیدکننده موبایل های هوشمند هنوز می خواهند آخرین اسمارت فون سال 2017 خود را عرضه کنند. هوآوی مدتی ...

اگرچه تنها یک ماه تا پایان سال 2017 میلادی باقی مانده، به نظر می رسد کمپانی های تولیدکننده موبایل های هوشمند هنوز می خواهند آخرین اسمارت فون سال 2017 خود را عرضه کنند. هوآوی مدتی پیش دومین پرچمدار امسال خود، یعنی میت 10 پرو رونمایی کرد و حالا ظاهراً چند برگ برنده دیگر هم در آستین دارد.

یکی از این برگ های برنده، موبایل معرفی نشده Nova 2S است که اخیراً اطلاعات کاملی از آن در فضای مجازی منتشر شده است. Nova 2S اسمارت فونی پرچمدار است که احتمالاً - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در چین و دیگر کشورهای جهانی عرضه می شود؛ هرچند با نامی متفاوت.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

گذشته از تصاویر منتشر شده از ماکت Nova 2S، مشخصات سخت افزاری این موبایل هم افشا شده است. چیپست کایرین 970 در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و باید منتظر نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2160x1080 و نسبت ابعاد 18:9 نیز بود. Nova 2S از دوربین دوگانه تحسین برانگیزی برخوردار شده که دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی را در خود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - جای می دهد. هوآوی ضمناً توانسته یک دوربین 20 مگاپیکسلی تحسین برانگیز دیگر را هم روی پنل جلویی قرار دهد.

در نهایت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ناگفته نماند که Nova 2S از 6 گیگابایت حافظه رم برخوردار بوده و اندروید 8.0 اوریو را همراه با رابط کاربری EMUI به اجرا در می آورد. بنابر شایعات، هوآوی از دو موبایل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تازه در ماه دسامبر رونمایی می کند اما تضمینی نیست که Nova 2S یکی از آنها باشد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone