🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  3. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40917.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

برآورد تازه از هزینه نهایی تولید هر دستگاه آیفون 10 برای اپل

چندی پیش در دیجیاتو خواندید که ساخت هر دستگاه از نسخه 64 گیگابایتی آیفون 10 حدود 412.75 دلار تمام می شود. به تازگی گزارشی منتشر شده که خبر از سود بیشتر اپل از فروش هر ...

چندی پیش در دیجیاتو خواندید که ساخت هر دستگاه از نسخه 64 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گیگابایتی آیفون 10 حدود 412.75 دلار تمام می شود. به تازگی گزارشی منتشر شده که خبر از سود بیشتر اپل از فروش هر موبایل پرچمدار خود می دهد.

بر اساس گزارش شرکت «TechInsights» که به کالبد شکافی موبایل ها می پردازد، سخت افزار هر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دستگاه آیفون 10، تنها 357.50 دلار برای اپل هزینه دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

گفتنی است هر پنل نمایشگر OLED آیفون 10، حدود 65.50 دلار برای اپل تمام می شود؛ در حالی که این عدد برای نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آیفون 8 حدود 36 دلار است. قاب فولادی آیفون 10 نیز هزینه ای 36 دلاری، روی دست این شرکت می گذارد. این عدد نیز برای قاب آلومینیومی آیفون 8 کمتر و تنها 21.50 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دلار است.

به نظر می رسد اپل از سودی 64 درصدی از فروش هر آیفون 10 بهره می برد؛ البته در واقع این طور نیست. زیرا این مبلغ تنها شامل سخت افزار ها می شود. در کنار آن باید هزینه های مرتبط با بازاریابی، تبلیغات، حقوق کارکنان، فرایند تحقیق و توسعه نرم افزار ها و سخت افزار ها و سایر موارد را اضافه کرد. البته در هر حال در سود بالای اپل از فروش تلفن های هوشمند هیچ شکی وجود ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone