🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17085.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه همه جانبه مک بوک پرو مجهز به پردازنده M1 با نسخه اینتلی [تماشا کنید]

مقایسه امتیاز بنچمارک گیک‌بنچ، تست سرعت SSD، تست سرعت در انتقال فایل‌ها و آزمایش‌های انجام شده دیگر نشان می‌دهد که مک بوک پرو با تراشه اختصاصی اپل از همتای خود با چیپست اینتل پیشی گرفته ...

مقایسه امتیاز بنچمارک گیک‌بنچ، تست سرعت SSD، تست سرعت در انتقال فایل‌ها و آزمایش‌های انجام شده دیگر نشان می‌دهد که مک بوک پرو با تراشه اختصاصی اپل از همتای خود با چیپست اینتل پیشی گرفته و قدرت‌نمایی می‌کند.

اپل مدعی بود نخستین سیستم‌های مک مبتنی بر چیپست اختصاصی M1‌ اپل قدرتمندتر از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - مدهای قبلی هستند و سایت MacRumors برای بررسی این ادعا مقایسه‌ای همه جانبه را روی این مک ‌بوک‌ها صورت داده است.

در این مطلب مقایسه‌ای بین مک بوک پرو 13 اینچی با چیپست M1 در مقابل نسخه 2020 همتای آن البته با پردازنده چهار هسته‌ای Core i5 و فرکانس 1.4 گیگاهرتز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - و گرافیک آیریس پلاس 645 و 8 گیگابایت رم انجام شده است. نسخه M1 قدرت خود را به رخ نسخه اینتل می‌کشد.

نسل قبلی مک بوک پرو اردیبهشت‌ماه به بازار عرضه شد. با وجودی که مدت زمان زیادی از عرضه آن نمی‌گذرد؛ اما با معرفی سیستم‌های مبتنی بر چیپست اختصاصی و قدرتمند M1 وضعیت این سیستم تغییر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - خواهد کرد.

مقایسه امتیاز بنچمارک گیک‌بنچ

مدل پایه مک بوک پرو با چیپست M1 با بهره‌مندی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - از رم 8 گیگابایتی، پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و ظرفیت حافظه 256 گیگابایتی SSD موفق به کسب امتیاز 1722 - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - در آزمایش تک هسته‌ای و 7535 در آزمایش چند هسته‌ای شد.

در مقایسه، مک بوک پرو با چیپست اینتل در تست تک هسته‌ای امتیاز 871 و در تست چند هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 3786 شد. با مقایسه اعداد عملکرد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - دو برابر بهتر مدل مبتنی بر چیپست M1 به خوبی دیده می‌شود.

به علاوه، امتیازهای مربوط - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - به OpenCL نیز تفاوت فاحشی را بین این دو سیستم نشان می‌دهد. در این تست سیستم مبتنی بر M1 با کسب امتیاز 19305 از سیستم با تراشه اینتل و امتیاز 6962 پیشی گرفت.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس

سرعت SSD

مک بوک پرو با تراشه M1 مجهز به سریع‌‌ترین حافظه SSD است. در تست‌های انجام - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - شده، سرعت خواندن 2800 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 2300 مگابایت بر ثانیه گزارش شده است. این در حالی است که در سیستم مجهز به چیپست اینتل، سرعت خواندن 1600 مگابایت بر ثانیه و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - سرعت نوشتن 1100 مگابایت بر ثانیه برای SSD - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - قابل مشاهده است.

اپل ادعا می‌کند که به لطف کنترل کننده جدید SSD که در تراشه M1 تعبیه شده، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - SSD می‌تواند به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - سرعت خواندن متوالی تا 3.3 گیگابایت بر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - ثانیه برسد.

انتقال فایل‌ها

هنگام انتقال فایلی با ظرفیت بیش از 40 گیگابایت، سیستم با تراشهM1 این کار را در عرض فقط 27 ثانیه به انجام رساند؛ در حالی که مدت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - زمان انتقال فایل در سیستم مک مجهز به تراشه اینتل در حدود 90 ثانیه طول کشید. ابتدا سرعت انتقال هر دو سیستم مشابه بود؛ اما طولی نکشید که سیستم با چیپست اینتل عقب ماند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس

خروجی گرفتن از ویدیو 4K

مک بوک پرو M1 در مدت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - 4 دقیقه و 53 ثانیه موفق شد یک ویدیوی کوتاه 10 دقیقه‌ای 4K را از طریق برنامه Final Cut Pro خروجی بگیرد. مک بوک پرو اینتل همین کار را در عرض 6 دقیقه و 47 ثانیه انجام داد.

شروع و خاموش کردن

مک بوک پرو M1 به لطف ویژگی جدید Instant Wake، با بازو بسته کردن درب سیستم سریع‌تر از سیستم مبتنی بر اینتل روشن و خاموش می‌شود.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس

تست باز کردن ویدیو در تب‌های متعدد

در یکی دیگر از تست‌ها، روی دو دستگاه، تعداد زیادی تب یوتیوب در سافاری باز شد. سیستم با تراشه M1 می‌توانست هر کدام از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - ویدئوها را بدون مشکل باز کند. در حالیکه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - نسخه اینتل مشکلاتی برای باز کردن ویدئوها وجود داشت.

تست سرعت باز کردن اپلیکیشن

برای تست اپلیکیشن، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - روی هر دو سیستم مک و در پوشه Applications ، حدود 50 برنامه قرار داشت. مک بوک پرو M1‌ بدون هیچ مشکلی برنامه‌ها را باز می‌کرد ولی نسخه اینتل در باز کردن برنامه‌ها مشکل داشت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - و مدت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - زمان بیشتری طول می‌کشید تا اپلیکیشن را باز کند. به ویژه برنامه Final Cut Pro را خیلی دیر باز کرد.

در آزمایش باز کردن برنامه‌هایی مانند سافاری، مپس و اپل موزیک نیز سرعت عمل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کازرون استان فارس - نسخه مجهز به چیپست M1 بهتر بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone