🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14416.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اولین جزئیات از نسل بعدی کارت‌های گرافیک گیمینگ AMD افشا شد

اگرچه فاصله تقریبا زیادی تا معرفی نسل بعدی GPUهای RDNA 3 شرکت AMD داریم، اما حالا اولین مشخصات پردازشگر گرافیکی Navi 33 مورد استفاده در نسل بعدی کارت‌های گرافیک گیمینگ رادئون RX منتشر شده است. ...

اگرچه فاصله تقریبا زیادی تا معرفی نسل بعدی GPUهای RDNA 3 شرکت AMD داریم، اما حالا اولین مشخصات پردازشگر گرافیکی Navi 33 مورد استفاده در نسل بعدی کارت‌های گرافیک گیمینگ رادئون RX منتشر شده است.

طبق گفته یک افشاگر مطرح به نام «KittyYuko»، پردازشگر گرافیکی Navi 33 از مشخصات مشابه با Navi 21 بهره می‌برد، با - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سقز استان کردستان - این تفاوت که مبتنی بر هسته یا معماری RDNA 3 خواهد بود. با توجه به این موضوع، باید منتظر عملکرد تقریبا یکسان آن‌ها با پردازشگرهای گرافیکی Big Navi 21 یا RDNA 2 باشیم.

در صورتی که اطلاعات اخیر صحت داشته باشد، در Navi 33 باید منتظر ۸۰ واحد محاسباتی و ۵۱۲۰ پردازنده جریانی باشیم، البته شاید AMD تصمیم به تغییراتی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سقز استان کردستان - در این موارد بگیرد. طبق شایعات گذشته، Navi 31 هم دارای ۸۰ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سقز استان کردستان - واحد محاسباتی خواهد بود.

تراشه‌های Navi 31 شرکت AMD با چیلت دوگانه مجهز به ۸۰ واحد محاسباتی از راه می‌رسند که البته هر کدام از آن‌ها ۵۱۲۰ هسته خواهند داشت. در نتیجه با ۱۶۰ واحد محاسباتی و ۱۰,۲۴۰ پردازنده جریانی روبه‌رو می‌شویم. بنابراین با طراحی GPU بزرگی مواجه خواهیم شد که احتمالا با لیتوگرافی ۵ نانومتری TSMC به تولید می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سقز استان کردستان

در حال حاضر AMD پتنت مربوط به ارتباط فعال میان چیلت‌‌ها را برای نسل بعدی GPUهای خود به ثبت رسانده که با حافظه کش ادغام شده و ارتباط میان چندین واحد از راه می‌رسد. این پتنت به پردازشگرهای گرافیکی Navi 3X اشاره - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سقز استان کردستان - دارد.

شرکت AMD با کارت‌های گرافیک مبتنی بر RDNA - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سقز استان کردستان - 3 با نسل بعدی کارت‌های گرافیک ماژول مولتی چیپ (MCM) انویدیا مبتنی بر معماری Ada Lovelace رقابت می‌کند. انتظار می‌رود این GPUها در اواخر ۲۰۲۲ یا اوایل ۲۰۲۳ از راه برسند. با توجه به فاصله طولانی که تا معرفی این محصولات داریم، احتمالا با گزارش‌های زیادی درباره آن‌ها مواجه می‌شویم.

انتظار می‌رود تا زمان عرضه این محصولات به بازار، دیگر مشکل کمبود تراشه در دنیا وجود نداشته باشد و کاربران بتوانند به راحتی کارت گرافیک موردنظرشان را تهیه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone