تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33064.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ال جی V40 ThinQ با پنج دوربین و قیمت 900 دلار رسماً معرفی شد

پس از چند هفته انتشار شایعات و مشخصات فنی، موبایل ال جی V40 ThinQ بالاخره به صورت رسمی معرفی شد. این محصول که سخت افزار قدرتمند را با طراحی زیبا ترکیب کرده، به پنج لنز ...

پس از چند هفته انتشار شایعات و مشخصات فنی، موبایل ال جی V40 ThinQ بالاخره به صورت رسمی معرفی شد. این محصول که سخت افزار قدرتمند را با طراحی زیبا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ترکیب کرده، به پنج لنز دوربین مجهز - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شده که امکانات تصویربرداری مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهند. در ادامه به مرور مشخصات پرچمدار جدید ال جی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می پردازیم:

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان

ال جی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - V40 تینکیو شباهت های بسیاری با V30 و V35 دارد. شرکت کره ای برای تولید این محصول هم از شیشه و فلز استفاده کرده و گواهی های IP68 برای جلوگیری از نفوذ آب و همچنین مقاومت در مقابل سقوط با استاندارد ارتش، نشان دهنده بدنه ای مستحکم در کنار طراحی ظریف هستند.

یکی از ویژگی های متمایز V40 با - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - محصولات قبلی خانواده V، اضافه شدن دکمه اختصاصی دستیار هوشمند Google Assistant به سمت چپ بدنه است. در ضمن اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه حالا دیگر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دکمه پاور را در خود نداشته و این دکمه به سمت راست بدنه منتقل شده است.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان

ال جی V40 تینکیو از نمایشگر 6.4 اینچی با نسبت ابعاد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - 19.5:9 برخوردار است

بدنه V40 نسبت به V30 کشیده تر شده که این موضوع با توجه به افزایش اندازه از 6 اینچ به 6.4 اینچ چندان عجیب نیست. البته تغییر نسبت ابعاد تصویر نیز به این مسئله کمک کرده و حالا با یک نمایشگر 19.5:9 رو به رو هستیم که به خاطر رزولوشن 3120 در 1440، از تراکم پیکسلی 537 پیکسل در اینچ مربع بهره می برد.

نمایشگر ال جی V40 ThinQ مانند بسیاری از محصولات رقبا یک بریدگی در قسمت بالایی خود داشته که در صورت تمایل می توان آن را پنهان کرد. محصول - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مورد بحث همچنین در چهار رنگ آبی، مشکی، خاکستری (نقره ای) و رزبری رز (تمشکی) عرضه خواهد شد و 169 گرم وزن خواهد داشت.

سخت افزار و نرم افزار ال جی V40 ThinQ

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان

ال جی V40 تینکیو با - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اندروید 8.1 اوریو به دست مشتریان می رسد و در آینده (تاریخ نامعلوم) به اندروید 9 پای ارتقا خواهد یافت. البته شرکت سازنده تجربه کاربری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را در محصول جدید خود چندان تغییر نداده و کم و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بیش با همان رابط کاربری موجود در V30 مواجه هستیم.

ال جی V40 - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به چیپست اسنپدراگون 845 و رم 6 گیگابایتی مجهز شده است

در زمینه سخت افزار، چیپست اسنپدراگون 845 (مانند اکثر پرچمداران موجود در بازار) قلب تپنده V40 بوده و در کنار رم 6 گیگابایتی تجربه روانی از سیستم عامل اندروید را به ارمغان می آورد. برای ذخیره سازی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نیز حافظه داخلی 64 گیگابایتی در نظر گرفته شده که از طریق درگاه کارت میکرو SD قابل افزایش خواهد بود.

دوربین - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ال جی V40 ThinQ

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان

جذاب ترین ویژگی پرچمدار جدید ال جی، دوربین های متعدد آن است که در پنل پشتی شامل سه دوربین و در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قسمت جلو (داخل بریدگی نمایشگر) - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شامل دو دوربین می شود.

دوربین اصلی V40 یک سنسور 12 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دهانه لنز f1.5  است

دوربین اصلی V40 در ماژول سه گانه پشت دستگاه، یک سنسور 12 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال دست بوده که از گشودگی دهانه لنز f1.5 و پیکسل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های درشت 1.4 میکرونی بهره می برد. در کنار این حسگر، شاهد یک دوربین 16 مگاپیکسلی با لنز عریض 107 درجه ای هستیم که به همراه دوربین سوم 12 مگاپیکسلی تله فتو با زوم اپتیکال دو برابر، امکان ثبت عکس های با کیفیت را تضمین می کنند.

ماژول دوربین اصلی همچنین از ویژگی «Triple Shot» بهره مند بوده که به کاربر اجازه می دهد در آن واحد با هر سه دوربین عکس گرفته و سه تصویر مختلف را در اختیار داشته باشد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان

هوش مصنوعی دوربین - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - V40 سرعت شاتر را به صورت هوشمند و با توجه به حرکت سوژه ها تنظیم می کند

یکپارچگی هوش مصنوعی با دوربین V40 نیز یکی دیگر از قابلیت های این محصول است که علاوه بر ارتقای کیفیت کلی و امکان ثبت تصاویر HDR مولتی فریم، سرعت شاتر را هم به صورت هوشمند و با توجه به حرکت سوژه ها تنظیم می کند که این موضوع حداقل روی کاغذ، - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به معنی کاهش کشیدگی و تار شدن تصویر خواهد بود.

برای علاقه مندان به سلفی، ال جی یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته که با یک سنسور 5 مگاپیکسلی واید همراهی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می شود. در ضمن هر دو ماژول دوربین اصلی و سلفی از حالت Portrait پشتیبانی می کنند که حتی پس از ثبت تصویر، امکان اعمال تنظیمات مربوطه روی آن وجود - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خواهد داشت.

در خصوص فیلمبرداری، ال جی 40 ThinQ توانایی ثبت ویدیوهای 4K با نرخ 60 فریم در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ثانیه را داشته که از فناوری HDR پشتیبانی می - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کنند و در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نمایشگر HDR - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دستگاه بسیار چشم نواز به نظر می رسند.

قابلیت های صوتی ال جی V40 ThinQ

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان

کمپانی ال جی چند وقت پیش از فناوری اسپیکرهای Boombox خود در پرچمدار G7 رونمایی کرد و حالا V40 نیز به همان تکنولوژی مجهز شده. سازنده در واقع - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با استفاده از فضای داخلی گوشی به عنوان محفظه انعکاس صوت، صدای خروجی از دستگاه را تقویت کرده است.

V40 همچنین از جک 3.5 میلیمتری بهره مند بوده و با استفاده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از فناوری 32 بیتی Quad DAC ال جی، امکان استفاده از هدفون های حرفه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ای را فراهم می کند.

باتری ال جی V40 ThinQ

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان

ال جی V40 تینکیو از یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که دقیقاً مشابه نمونه به کار رفته در مدل V30 است. تست های انجام گرفته نشان می دهند که باتری مذکور توانایی تأمین انرژی لازم برای یک روز کاربری استاندارد را دارد اما V40 در این زمینه رکورد قابل ملاحظه ای را ثبت نخواهد کرد.

البته ال جی یک دستگاه شارژر پر سرعت را در جعبه قرار داده و امکان شارژ سریع بی سیم نیز برای V40 تینکیو فراهم شده، هرچند پد بی سیم مورد نیاز باید به صورت جداگانه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تهیه شود.

قیمت و تاریخ عرضه V40 ThinQ

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان

جدیدترین پرچمدار ال جی از تاریخ 26 مهر توسط اپراتورهای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - موبایل آمریکا به بازار این کشور عرضه می شود و احتمالاً چندی بعد به بازارهای جهانی راه خواهد یافت.

قیمت مشخص شده برای V40 - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تینکیو نیز بین 900 تا 980 دلار متغیر بوده و برای کسانی که این محصول را پیش خرید کنند، یک - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دستگاه گیمبال Osmo Mobile 2 و کارت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر علی آباد کتول استان گلستان - حافظه 256 گیگابایتی به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone