🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14414.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو از معرفی نسل جدید آیپد مینی در نیمه دوم ۲۰۲۱ خبر می‌دهد

تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» در گزارشی به این موضوع اشاره کرده که اپل در نیمه دوم ۲۰۲۱ از نسل جدید آیپد مینی رونمایی می‌کند. به گفته کو، تامین‌کنندگان پنل لمسی در ادامه سال ...

تحلیلگر مطرح محصولات اپل، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نور استان مازندران - «مینگ-چی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نور استان مازندران - کو» در گزارشی به این موضوع اشاره کرده که اپل در نیمه دوم ۲۰۲۱ - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نور استان مازندران - از نسل جدید آیپد مینی رونمایی می‌کند.

به گفته - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نور استان مازندران - کو، تامین‌کنندگان پنل لمسی در ادامه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نور استان مازندران - سال جاری میلادی از عرضه نسل جدید آیپد مینی سود می‌برند.

ماه گذشته میلادی کوپرتینویی‌ها از نسل جدید آیپد پرو با نمایشگر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نور استان مازندران - Mini-LED، چیپ قدرتمند M1 و پشتیبانی از شبکه ارتباطی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نور استان مازندران - 5G رونمایی کردند. برخی گزارش‌ها به معرفی آیپد مینی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نور استان مازندران - جدید در این مراسم اشاره کرده بودند، اما چنین اتفاقی رخ نداد.

حالا ظاهرا طبق پیش‌بینی کو، نسل جدید آیپد کوچک کوپرتینویی‌ها در پاییز از راه می‌رسد. این تحلیلگر در گذشته گفته بود اپل روی آیپد مینی جدید با طراحی متفاوت با نسل کنونی و نمایشگر ۹ اینچی کار می‌کند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نور استان مازندران

این احتمال وجود دارد که با طراحی مشابه آیپد ایر ۴ - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نور استان مازندران - مواجه شویم، یعنی اپل حاشیه‌ها را کاهش دهد و سنسور اثر انگشت تاچ آیدی را هم به فریم تبلت منتقل کند. در گذشته یک رسانه ژاپنی به نام «Macotakara» از تجهیز این محصول به نمایشگر ۸.۴ - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نور استان مازندران - اینچی خبر داده بود که بزرگتر از پنل ۷.۹ اینچی نسل کنونی است.

در حال حاضر اپل تبلت آیپد مینی را با قیمت پایه ۳۹۹ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایتی می‌فروشد. ارزان‌ترین آیپد موجود در بازار، نسل هشتم آیپد است که در نسخه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نور استان مازندران - پایه با ۳۲ گیگابایت رم قیمتی برابر ۳۲۹ دلار دارد. این احتمال وجود - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نور استان مازندران - دارد که کوپرتینویی‌ها در پاییز علاوه بر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نور استان مازندران - آیپد مینی جدید، نسل نهم آیپد را هم معرفی کنند. این محصولات در کنار مشخصات فنی بهتر، شاید طراحی جدیدی هم داشته باشند.

مینگ-چی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نور استان مازندران - کو در کنار آیپد مینی جدید، در یادداشت اخیرش به آیفون تاشو هم اشاره کرده. به اعتقاد این تحلیلگر، موبایل تاشو اپل در سال ۲۰۲۳ با نمایشگر ۸ اینچی OLED و رزولوشن +QHD از راه می‌رسد و در همان سال ۲۰ میلیون دستگاه می‌فروشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone