🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17854.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سواستفاده هکرها از سرویس گزارش خطای ویندوز در حمله بدون فایل جدید

محققان امنیتی تکنیک حمله بدون فایل (Fileless) جدیدی کشف کرده اند که با سواستفاده از سرویس گزارش خطا ویندوز (WER) سیستم قربانی را آلوده می‌کند. به گزارش «ZDNet»، یک گروه هک ناشناخته تکنیک جدیدی برای ...

محققان - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - امنیتی تکنیک - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حمله بدون فایل (Fileless) جدیدی کشف کرده - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اند که با سواستفاده از سرویس گزارش خطا ویندوز (WER) سیستم قربانی را آلوده می‌کند.

به - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گزارش «ZDNet»، یک گروه هک ناشناخته تکنیک جدیدی برای هک ابداع کرده است که در آن بدافزار - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در فایل‌های اجرایی مبتنی بر سرویس گزارش خطای مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ویندوز (Microsoft Windows Error Reporting) پنهان می‌شود.

تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

به گفته محققان امنیتی شرکت Malwarebytes، این حمله Kraken جدید اولین - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بار در تاریخ ۲۷ شهریور ماه - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - امسال کشف شده است. محققان امنیتی یک فایل ZIP حاوی - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - فایل ورد با عنوان Compensation manual پیدا کرده‌اند که در ظاهر در رابطه با حقوق و دستمزد کارمندان است، اما به محض باز شدن یک ماکرو مخرب اجرا می‌کند.

این ماکرو از نسخه سفارشی ماژول - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - CactusTorch VBA برای اجرای حمله بدون - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - فایل از - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - طریق shellcode استفاده می‌کند. CactusTorch قادر به بارگذاری - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یکی از فایل‌های Net. به نام Kraken.dll در حافظه بوده و آنرا از طریق VBScript اجرا می‌کند. این پیلود سپس shellcode را به درون فایل WerFault.exe تزریق می‌کند. این فایل اجرایی به سرویس WER متصل - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بوده و مایکروسافت از آن برای ردیابی و رفع خطاهای - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ویندوز استفاده می‌کند.

تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

به گفته محققان shellcode پس از آلوده کردن فایل اجرایی، یک درخواست HTTP به یک دامنه به منظور دانلود بدافزارهای دیگر - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می‌فرستد. محققان هنوز نتوانسته‌اند گروه هکی که این حمله Kraken را ابداع کرده شناسایی کنند، اما به نشانه‌هایی دست پیدا کرده‌اند که به - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گروه ویتنامی APT32 یا - تعمیرات لباسشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - OceanLotus ربط داده شده که برخی کارشناسان آن را مسئول حمله به سرورهای BMW و هیوندای در سال ۲۰۱۹ می‌دانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone