🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17851.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به نسخه جدید Dolphin Emulator؛ بهترین شبیه‌ساز نینتندو روی موبایل

اگر از یک اهل فن بپرسید که بهترین شبیه‌ساز نینتندو Wii و گیم‌ کیوب چه نرم‌افزاریست، یقینا Dolphin Emulator را در پاسخ می‌شنوید. این شبیه‌ساز کهنه‌کار که به خاطر عملکرد کم‌نقص و روانش شهرت دارد ...

اگر از یک - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - اهل فن بپرسید که بهترین شبیه‌ساز نینتندو Wii و گیم‌ کیوب چه نرم‌افزاریست، یقینا Dolphin Emulator را در پاسخ می‌شنوید. این شبیه‌ساز کهنه‌کار که به خاطر عملکرد کم‌نقص و روانش شهرت دارد به تازگی آپدیت مهمی دریافت کرده تا پرفرمنس نرم‌افزاری باثبات‌تر و بهتری را ارائه بدهد.

شبیه‌ساز دلفین حالا به شما اجازه می‌دهد که کانفیگ سیستم را «در حین بازی کردن» انجام بدهید، ضمن اینکه حالا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - بدون نیازی به رایانه و خارج شدن از اکوسیستم اندروید می‌توانید در خود شبیه‌ساز عمل تبدیل و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - فشرده‌سازی فایل‌های اجرایی بازی‌های Wii و گیم کیوب را به انجام برسانید.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران

اعمال تغییرات گرافیکی «در حین بازی» موضوع بسیار مهمی در شبیه‌سازهاست که تا امروز در نسخه اندرویدی دلفین وجود نداشت. اما حالا می‌توانید وقتی بازی در حال اجراست، تنظیمات گرافیکی را دستکاری کنید تا بدین شکل بهترین خروجی ممکن را در سریع‌ترین زمان از بازی بگیرید.

تیم دلفین برای رسیدن به این هدف از یک - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - سیستم کانفیگ چند لایه‌ای بهره گرفته که عملکردی تقریبا برابر با نسخه دسکتاپ این شبیه‌ساز به نمایش می‌گذارد. از طرف دیگر GUI شبیه‌ساز هم ارتقاء - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - پیدا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - کرده و حالا کمتر به باگ‌هایی مثل قفل شدن تاچ در اجرای بازی‌های سنگین برخورد می‌کنید.

اما شاید مهم‌ترین ویژگی آپدیت نسخه جدید، رونمایی از ابزار تبدیل و فشرده‌سازی فایل‌های اجرایی بازی‌ها باشد. حالا می‌توانید فایل‌های ISO بازی‌ها را مستقیما از درون شبیه‌ساز فشرده‌سازی کرده یا به فرمت‌های مدرن‌تری مثل RVZ تبدیل کنید که جای کمتری از حافظه گوشی‌ شما را اشغال می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران

شبیه‌ساز قدرتمند دلفین عملکرد بسیار خوبی در شبیه‌سازی عناوین مطرح Wii و گیم کیوب به نمایش می‌گذارد که البته این موضوع با قدرت سخت‌افزاری گوشی شما رابطه‌ای مستقیم دارد. بنابراین پیش - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - از نصب و استفاده - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - از شبیه‌ساز به این موضوع توجه داشته باشید.

آخرین نسخه دلفین را می‌توانید از گوگل پلی یا مستقیما از وبسایت APKMirror دریافت نمایید. برای دریافت بازی‌های Wii و گیم‌کیوب جهت اجرا در شبیه‌ساز هم می‌توانید به این وبسایت مراجعه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران - نمایید.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر رامسر استان مازندران

Dolphin Emulator

سازنده: Dolphin Emulator قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل پناه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر آیا لیدو رامسر اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در لیدو شهر رامسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone