🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18216.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

از احراز هویت دیجیتالی تا مسیر اسنپ، در سیزدهمین رویداد «فیناپ»

سیزدهمین رویداد فیناپ و دومین فیناپ آنلاین با موضوع احراز هویت دیجیتال با حضور صاحب‌نظران و متخصصان این حوزه، پنجشنبه ۱۰ مهرماه ساعت ۱۳ تا ۱۸ از طریق بسترهای پخش زنده به نمایش گذاشته می‌شود. ...

سیزدهمین رویداد فیناپ و دومین فیناپ آنلاین با - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان - موضوع احراز هویت دیجیتال با حضور صاحب‌نظران و متخصصان این حوزه، پنجشنبه ۱۰ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان - مهرماه ساعت ۱۳ تا ۱۸ از طریق بسترهای پخش زنده به نمایش گذاشته می‌شود. در این رویداد سردبیر دیجیاتو با مدیرعامل جدید اسنپ نیز به گفتگو می‌پردازد تا مسیر آینده این پلتفرم بیشتر برای کاربران مشخص شود.

بحران کرونا در دنیا و در ایران منجر به استقبال مردم از خدمات غیرحضوری شده و در حال حاضر شرکت‌هایی در این فضا توانسته‌اند فعالیت خود را توسعه دهند که با ایجاد زیرساخت‌های لازم خدمات غیرحضوری متنوعی همراه با ارزش افزوده به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان - مشتریان خود ارائه دهند. حوزه‌هایی مانند بورس در استفاده از این تکنولوژی فعال‌تر عمل کرده و بعضی حوزه‌ها نیز هنوز اقدامی برای احراز هویت دیجیتال مشتریان - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان - خود انجام نداده‌اند. این فضا فرصت مناسبی را برای شبکه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان - مالی و بانکی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان - کشور به وجود آورده تا با تقویت زیرساخت‌های خود بتوانند خدمات متنوع‌تری را به‌ صورت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان - غیرحضوری به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان - مشتریان عرضه کنند.

با توجه به اهمیت این موضوع، دومین رویداد فیناپ آنلاین برای قانون‌گذاران، صاحب‌نظران و متخصصان فعال در حوزۀ احراز هویت دیجیتال مجالی فراهم کرده است تا دانش، نقطه نظرات و اخبار جدید این حوزه را با بینندگان به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان - اشتراک بگذارند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان

سخنران‌های این رویداد چه کسانی هستند؟

در این رویداد محمدباقر اثنی عشری «رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور»، رضا باقری اصل «دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات» و سعید احمدی پویا «مدیر کمیته تدوین سند احراز هویت دیجیتال» اطلاعاتی از روند تدوین سند احراز هویت دیجیتال را اعلام خواهند کرد. همچنین محسن سعیدی «مدیر مرکز فین‌تک - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان - انصار» که میزبان این رویداد هستند از فراگیری مالی خواهد گفت. امید ترابی «معاون فروش و ارتباط با مشتریان توسن» علی رسولی زاده «مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارت» صادق عبادالهی «مدیرعامل اپی اکو» علیرضا سفید پور «معاون توسعه کسب‌وکار اعتباری دیجی پی» و ماکان سپهری فر «مدیر فنی دپارتمان دیجیتال بانک خاورمیانه» سخنران‌هایی هستند که هر کدام از منظر دانش و تجربۀ خود درخصوص احراز هویت آنلاین مشتریان ارائه‌ای جذاب خواهند داشت.

در بخش فیناپ پلاس، امیر مستکین «سردبیر دیجیاتو» با محمد خلج - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان - قاسم‌آبادی «مدیرعامل اسنپ» گفت‌وگویی متفاوت با عنوان «اسنپ در کدام مسیر می‌راند» خواهد داشت.

در پایان نیز یک پنل گفت‌وگو با موضوع «احراز هویت دیجیتال در نهادهای مالی کشور» با حضور مرتضی اکبری «مدیرعامل بانک مهر ایران» علیرضا ماهیار «معاون فناوری و توسعه نوآوری سمات» محمد مظاهری «مدیرعامل شرکت توسن تکنو» محمد گرکانی‌نژاد «متخصص پرداخت و بانکداری الکترونیک» برگزار خواهد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان - شد که عماد ایرانی «مدیر شبکه شاتوت» این پنل را مدیریت خواهدکرد.

گفتنی است؛ رویداد فیناپ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان - نخستین رویداد تخصصی در حوزه فین‌تک است که از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان - سال ۹۶ آغاز به‌کار کرده و با بیان چالش‌ها و بررسی مسائل روز مرتبط با فین‌تک، استارتاپ‌های فین‌تک و کارآفرینی استارتاپی به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان - رسانه‌ای برای متخصصان و کسب‌وکارهای حوزۀ فین‌تک بدل شد.

مخاطبان رویداد فیناپ برای حمایت از رویداد و پیش‌خرید محتوای آن می‌توانند از طریق لینک http://bit.ly/finupkyc اقدام کنند. - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر ماسال استان گیلان - در واقع کاربران می‌توانند این بلیت را به صورت حمایتی خریداری کنند و اگر قصد داشتن دریافت محتوای رویداد را نیز دارند باید به آدرس فوق سربزنند. با این حال تماشای آنلاین فیناپ از بستر آپارات برای همه علاقه‌مندان به طور رایگان نیز در دسترس است.

ناگفته نماند ارسال پرسش‌ها و نظرات از طریق آپارات و نیز از طریق توئیتر با هشتگ Finupevent برای تماشاگران ممکن است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone