🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21506.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپ فضایی تازه تأسیس در پی ارسال مسافران به لبه فضا با بالن غول پیکر

یک استارتاپ تازه تأسیس قصد دارد توریست‌های فضایی را با استفاده از بالن‌های کابین دار به ارتفاع حدود ۵۰ کیلومتری زمین حمل کند. پرواز آزمایشی این بالن سال آینده انجام خواهد شد و قیمت اولیه ...

یک استارتاپ تازه تأسیس قصد دارد توریست‌های فضایی را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - با استفاده از بالن‌های کابین دار به ارتفاع حدود ۵۰ کیلومتری زمین حمل کند. پرواز آزمایشی این بالن سال آینده انجام خواهد شد و قیمت اولیه بلیت آن ۱۲۵ هزار دلار اعلام شده است.

استارتاپ Space Perspective قصد دارد با استفاده از بالن Spaceship Neptune در هر سفر هشت مسافر را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - از مرکز فضایی کندی ناسا در سفری شش ساعته به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - بالای جو زمین حمل کند.

این بالن عظیم الجثه که از گاز هیدروژن پر شده، کابین مسافران را با سرعت ۱۹.۳ کیلومتر بر ساعت به ارتفاع حدود ۴۸ کیلومتر زمین حمل خواهد کرد. پس از پایان سفر بالن به آرامی کاهش ارتفاع داده و سقوط آرامی را در اقیانوس اطلس تجربه خواهد کرد و مسافران و کابین توسط نیروهای امدادی به خشکی حمل می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان

هزینه سفر با این بالن به طور رسمی اعلام - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - نشده، اما مقامات شرکت Space Perspective قیمت اولیه را حدود ۱۲۵ هزار دلار برآورد کرده‌اند. این هزینه حدوداً نصف قیمت سفر با فضاپیماهای راکت دار زیر مداری (sub-orbital) شرکت‌هایی همچون «ویرجین گالاکتیک» (Virgin Galactic) است که تا ارتفاع بیشتری (حدود ۸۰ کیلومتر) بالا می‌روند.

بالن Spaceship Neptune تا ارتفاع کمتری اوج خواهد گرفت و با اینکه سرنشینان بی وزنی را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - تجربه نمی‌کنند، اما بالاتر از ۹۹ درصد جو زمین پرواز کرده و در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - طول سفر ۲ ساعته تماشای زمین از پنجره‌های بزرگ کابین را تجربه می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان

به گفته شرکت سازنده بالن مورد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - بحث به گونه‌ای ساخته شده که برگزاری رویدادها - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - و مراسم مختلف مثل عروسی و جلسات کاری را در لبه فضا امکان پذیر می‌کند. علاوه بر این به لطف سیستم‌های ارتباطی پرسرعت تعبیه شده در کابین، سرنشینان می‌توانند با دوستان خود روی زمین تماس بگیرند.

شرکت Space Perspective در آغاز پروازها را از مرکز فضایی کندی واقع در فلوریدا انجام می‌دهد، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - ولی به گفته آن‌ها این بالن از نقاط دیگر دنیا نیز می‌تواند پرواز کند.

قرار است پرواز آزمایشی این بالن سال ۲۰۲۱ و به منظور انجام کارهای تحقیقاتی آغاز شود. پروازهای سرنشین دار نیز سه تا سه سال و نیم آینده انجام خواهند شد که البته پیش از آن‌ها دوباره یک سری پرواز آزمایشی انجام خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone