🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21504.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اولین گوشی 5G اچ‌تی‌سی معرفی شد؛ میان‌رده U20 با قیمت ۶۴۰ دلار

اچ‌تی‌سی پس از مدت‌ها از گوشی‌های جدید خود رونمایی کرد. اچ‌تی‌سی U20 5G که اولین گوشی این شرکت با پشتیبانی از شبکه 5G محسوب می‌شود، به چیپست اسنپدراگون 765G مجهز شده است. در کنار این دستگاه، ...

اچ‌تی‌سی پس از مدت‌ها از گوشی‌های جدید خود رونمایی کرد. اچ‌تی‌سی U20 5G که اولین گوشی این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - شرکت با پشتیبانی از شبکه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - 5G محسوب می‌شود، به چیپست اسنپدراگون 765G مجهز شده است.

در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - کنار این دستگاه، اچ‌تی‌سی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - از گوشی دیزایر ۲۰ پرو نیز رونمایی کرده که البته با شبکه 5G سازگار نیست. اولین گوشی 5G این برند تایوانی یک محصول میان‌رده است که پیش فروش آن از تاریخ ۱۱ تیر با قیمت ۶۴۰ دلار آغاز می‌شود. چیپست مورد استفاده در این دستگاه به لطف مودم 5G یکپارچه، مصرف انرژی بهینه‌ای دارد و تا به امروز توان پردازش محصولات دیگری مانند ال‌جی ولوت را نیز تامین کرده است.

اچ‌تی‌سی U20 5G از صفحه نمایش ۶.۸ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد که با توجه به قیمت بالای آن، عدم استفاده از پنل امولد عجیب است. روی پنل پشتی این دستگاه سنسور اثر انگشت به همراه دوربین اصلی چهارگانه قرار گرفته. اچ‌تی‌سی در این محصول خود بجای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - حاشیه بالای صفحه نمایش به سراغ حفره درون نمایشگر رفته که سنسور ۳۲ مگاپیکسلی دوربین سلفی را میزبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران

این گوشی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - 5G به ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه، NFC، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی با - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - سنسورهای ۴۸، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - ۸، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - ۲ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. کاربران - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - می‌توانند این دستگاه را در رنگ سبز کوارتز یا سفید کریستالی سفارش دهند.

اچ‌تی‌سی U20 5G در کشور تایوان به تولید می‌رسد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - که این موضوع شایعات گذشته پیرامون ترک خطوط تولید توسط این شرکت را رد می‌کند. در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - حالت کلی با یک گوشی استاندارد روبه‌رو هستیم و نمی‌توانیم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - آن را منحصر به‌فرد بدانیم.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران

اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۰ پرو که در کشور تایوان به تولید نمی‌رسد، یک موبایل 4G با پردازنده ضعیف‌تر اسنپدراگون ۶۶۵ است. این دستگاه به نمایشگر ۶.۵ اینچی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - LCD با دوربین ۲۵ مگاپیکسلی درون حفره و رزولوشن فول اچ دی پلاس، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

سایر مشخصات این دستگاه تفاوتی با U20 ندارد و در رنگ‌های آبی و مشکی با قیمت ۳۰۰ دلار از دو روز دیگر وارد بازار تایوان می‌شود. اچ‌تی‌سی اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - این محصولات را وارد بازار تایوان می‌کند، بنابراین احتمال بسیار کمی وجود دارد که کاربران در کشورهای دیگر به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone