🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  2. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  3. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  4. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  5. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21508.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اولین گوشی 5G اچ تی سی معرفی شد

واحد موبایل نه چندان موفق اچ تی سی روز گذشته از دو گوشی جدید رونمایی کرد که یکی از آنها اولین موبایل 5G اچ تی سی نیز محسوب می شود. گوشی های HTC U20 5G ...

واحد موبایل نه چندان موفق اچ تی سی روز گذشته از دو گوشی جدید رونمایی کرد که یکی از آنها اولین موبایل 5G اچ تی سی نیز محسوب می شود. گوشی های HTC U20 5G و دیزایر 20 پرو به زودی وارد بازار تایوان می شوند و طبق توییتی که اخیرا از صفحه رسمی این شرکت منتشر شده بعد از تایوان، دیگر بازارهای جهانی نیز در فهرست عرضه آنها قرار دارند. روی کاغذ این دو محصول بسیار شبیه به میان رده های - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان - همیشگی اچ تی سی هستند.

HTC U20 5G دارای یک نمایشگر ۶.۸ اینچی LCD فول اچ دی است و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن درون حفره ای در بالای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان - نمایشگر جا خوش کرده است. حسگر اثر انگشت این موبایل در بخش پشتی بدنه اش و درست در کنار آرایه دوربین اصلی چهار گانه آن دیده می شود که یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و حسگرهای ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو را شامل - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان - می شود.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان

توان پردازشی این گوشی از طریق یک چیپست میان رده - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان - اسنپدراگون 765G تامین می شود و انرژی اش را از باتری - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان - ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خود می گیرد. ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء از طریق - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان - درگاه میکرو اس دی دیگر امکانات آن را تشکیل می دهند.

قیمت پایه تعیین شده برای این گوشی ۶۴۰ دلار است و از ابتدای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان - ماه آینده میلادی در تایوان قابل خرید است. البته همانطور که اشاره کردیم HTC U20 5G اولین اسمارت فون 5G این شرکت است اما اچ تی سی سال گذشته یک هات اسپات پشتیبانی کننده از شبکه ارتباطی نسل پنجم را هم با نام - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان - 5G Hub معرفی کرد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان

در عین - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان - حال اچ تی سی دیزایر 20 - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان - پرو مدل اندک ضعیف تری از HTC U20 5G بدون پشتیبانی از 5G است. این گوشی به نمایشگر اندک کوچک تر ۶.۵ اینچی مجهز شده و به خاطر برخورداری از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی کمی از محصول معرفی شده قبلی ضعیف تر است. باتری این موبایل هم مانند U20 5G پنج هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان - دارد ضمن - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان - آنکه یک جک ۳.۵ میلی متری صدا نیز روی بدنه اش دیده می شود. قیمت پایه تعیین شده برای این گوشی ۳۰۰ دلار است.

برکسی پوشیده نیست - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خدابنده استان زنجان - که واحد اسمارت فون اچ تی سی عملکرد سابق را ندارد. این شرکت سال ۲۰۱۸ بخش اعظمی از استعدادهای طراحی موبایل خود را به گوگل داد و از آن زمان سهمش از بازار تلفن های هوشمند به کمتر از نیم درصد تنزل پیدا کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone