🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21514.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ویدیوی اسلوموشن از تخلیه آب توسط اسپیکر اپل واچ [تماشا کنید]

کانال یوتیوب «The Slow Mo Guys» که احتمالاً تا به حال حداقل یکی از ویدیوهای اسلوموشن آن از اتفاقات مختلف را دیده‌اید، به سراغ اپل واچ رفته و از قابلیت جالب تخلیه آب از دریچه‌های ...

کانال یوتیوب «The Slow Mo Guys» که احتمالاً تا به حال حداقل یکی از ویدیوهای اسلوموشن آن از اتفاقات مختلف را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - دیده‌اید، به سراغ اپل واچ رفته و از قابلیت جالب تخلیه آب از دریچه‌های اسپیکر این محصول در حالت فوق آهسته فیلمبرداری کرده است.

ساعت هوشمند اپل واچ (سری ۲ به بعد) قابلیت جالبی به نام «Water Lock» دارد که از تماس‌های ناخواسته دست با نمایشگر حین شنا کردن جلوگیری به عمل آورده و در صورت غوطه ور شدن ساعت، آب را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - از طریق دریچه‌های اسپیکر تخلیه می‌کند.

اسپیکرهای مینیاتوری اپل واچ همانند بیشتر بلندگوها امواج صدا را در هوا پخش می‌کنند و زمانی که مایعات در نزدیکی دیافراگم قرار گرفته و یا به درون آن وارد شوند، اسپیکر دیگر نمی‌تواند صدا را مثل حالت عادی پخش - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - کرده و خروجی گنگ و نامفهوم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - خواهد شد.

اپل برای اینکه بلندگوهای اپل واچ تحت هر شرایطی همچنان عملکرد خود را حفظ کرده و صداها را به صورت شفاف پخش - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - کنند، قابلیت منحصر به فردی را در این محصول قرار داده که توانایی بیرون راندن آب جمع شده در پشت دریچه اسپیکر را دارد.

اسپیکر اپل واچ با ایجاد پالس‌های فرکانس پایین لرزش‌هایی در دیافراگم ایجاد کرده و سبب خروج آب و مایعات دیگر از دریچه‌های کوچک می‌شود. همانطور که در ویدیو مشاهده کردید، این قابلیت عملکرد بسیار مؤثری داشته و مقادیر زیادی از آب را از ساعت خارج می‌کند.

اپل واچ سری ۶ نیز قابلیت Water Lock را خواهد داشت و پیش بینی می‌شود اپل پاییز امسال از آن رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone