🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  2. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  3. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  4. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  5. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21509.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل احتمالا نام سیستم‌عامل iOS را همین هفته تغییر می‌دهد

به باور بسیاری WWDC 2020 یکی از مهمترین کنفرانس‌های توسعه دهندگان اپل در سال‌های اخیر خواهد بود و ممکن است طی آن شاهد تغییر نام سیستم عامل iOS باشیم. «Jon Prosser»، از معروف‌ترین افشاگران دنیای ...

به باور بسیاری WWDC 2020 یکی از مهمترین کنفرانس‌های توسعه دهندگان اپل در سال‌های اخیر خواهد بود و ممکن است طی آن شاهد تغییر نام سیستم عامل iOS باشیم.

«Jon Prosser»، از معروف‌ترین افشاگران دنیای فناوری و به ویژه کمپانی اپل در صفحه توییترش متنی را منتشر کرده که ظاهرا از تصمیم اپل برای تغییر نام iOS به iPhone OS حکایت دارد. هرچند صرفا به یک توییت نمی‌توان اطمینان کرد اما Prosser در افشای پیش از موعد خبرهای اپل سابقه دستی بر آتش دارد. از آنجا که WWDC - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چناران استان خراسان - برای اپل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در آن احتمالا iOS 14 - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چناران استان خراسان - معرفی می‌شود، بعید نیست طی این رویداد شاهد اعلام رسمی تغییر نام سیستم عامل موبایل کوپرتینویی‌ها - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چناران استان خراسان - باشیم.

دلیل این تصمیم احتمالا به تلاش اپل برای ایجاد تمایز بین سیستم عامل‌های آیپد و آیفون برمی‌گردد. iPadOS که سال گذشته راهش را از iOS جدا کرده بود، طی این مدت به قابلیت‌های ویژه‌ای برای تبلت مجهز شده و حالا اپل به دنبال شناسایی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چناران استان خراسان - آن به عنوان یک OS مستقل است.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چناران استان خراسان

از سوی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چناران استان خراسان - دیگر iOS هم تا پیش از معرفی نسخه چهار به عنوان iPhone OS شناخته می‌شد اما اپل به یکباره تصمیم به تغییر آن گرفت. با توجه به شیوه نام گذاری دیگر سیستم عامل‌های اپل (macOS, iPadOS, watchOS و tvOS) بازگشت به نام اصلی iPhone OS منطقی به نظر رسیده و باعث یکدست شدن نحوه نام گذاری آنها می‌شود. با تمام این تفاسیر تغییر نام یک سیستم عامل محبوب پس از یک دهه کار ساده‌ای نیست و باعث سردرگم شدن برخی کاربران خواهد شد.

انتظار می‌رود که تمام آیفون‌هایی که سال گذشته آپدیت iOS 13 را دریافت کردند، از iOS 14 هم پشتیبانی کنند. آپدیت iOS 14 احتمالا شامل ویجت‌هایی مشابه به آیپد و شاید پشتیبانی از ترکپد باشد. دیجیاتو طبق روال سال‌های گذشته و از روز دوشنبه کنفرانس WWDC 2020 را به صورت زنده پوشش خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone