🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21507.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پروتکل ارتباطی همراه با نویز؛ راهکاری برای جلوگیری از حملات با کامپیوترهای کوانتومی

با افزایش ارتباطات میان افراد و دستگاه‌های مختلف در سراسر جهان، نیاز به ابزارهای پیشرفته برای افزایش امنیت آن‌ها احساس می‌شود. حالا محققان به پروتکل ارتباطی دست پیدا کرده‌اند که محافظت از حریم شخصی را ...

با افزایش ارتباطات میان افراد و دستگاه‌های مختلف در سراسر جهان، نیاز به ابزارهای پیشرفته برای افزایش امنیت آن‌ها احساس می‌شود. حالا محققان به پروتکل - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - ارتباطی دست پیدا کرده‌اند که محافظت از حریم شخصی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - را کاملا تضمین می‌کند.

در حال حاضر ارتباطات میان سیستم‌ها را به وسیله رمزنگاری امن نگه می‌داریم، اما همچنان نمی‌توانیم امنیت آن‌ها را به صورت کامل تضمین کنیم و محاسبات کوانتومی نشان‌دهنده تهدیدی در آینده برای سیستم‌های رمزنگاری کنونی هستند.

اخیرا محققان در دانشگاه «بازل» و «ETH» سوئیس به موفقیتی دست پیدا کرده‌اند که ممکن است منجر به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - شکل‌گیری یک پروتکل ارتباطی کاملا امن ‌شود. برای مبارزه با حملات سایبری مهاجمانی که از کامپیوترهای کوانتومی استفاده می‌کنند، پژوهشگران در حال تحقیق روی روش‌های رمزگذاری جدید مبتنی بر اصول مکانیک کوانتومی هستند.

تیم جدید از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - فیزیکدانان این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - دو دانشگاه سوئیسی رویکرد متفاوتی را نسبت به تحقیقات قبلی در پی گرفتند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - چرا که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - در سایر پروتکل‌ها فرض شده که دستگاه‌های ارتباطی شناخته شده و قابل اعتماد احتمالا باعث نفوذ هکرها به سیستم می‌شوند. حالا محققان موفق به توسعه یک پروتکل ارتباطی شده‌اند که در محفاظت از حریم شخصی عملکرد قابل توجهی دارد و آن را از سایر پژوهش‌ها متمایز می‌کند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان

این پروتکل می‌تواند به صورت آزمایشی اجرا شود و امنیت را در زمان استفاده از دستگاه‌های «جعبه سیاه» برای ارتباطات تضمین کند. کامپیوترهای کوانتومی درون جعبه‌های سیاه ساخته می‌شوند، بنابراین صدا یا نور نمی‌تواند به آن‌ها نفوذ کنند.

در بیانیه‌ این محققان عنوان شده که پیشنهادات تئوری برای پروتکل‌های ارتباطی با جعبه‌های سیاه وجود داشته، با - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - این حال امکان پیاده‌سازی آزمایشی آن‌‌ها وجود ندارد چرا که دستگاه‌های مورد استفاده برای تشخیص اطلاعات پیرامون کلیدها باید بسیار کارآمد باشند. در کنار این موضوع، اگر واحدهای اطلاعاتی غیرقابل - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - تشخیص باشند، نمی‌توان از حمله سایبری به آن‌ها اطلاع پیدا کرد.

پروتکل جدید با «ضعیف کردن اطلاعات توسط نویز» به چنین مشکلی غلبه می‌کند. با افزودن نویزهای مصنوعی به اطلاعات پیرامون کلید رمزنگاری، امکان دستیابی به اطلاعات کافی برای تهدید امنیت پروتکل وجود ندارد. علاوه بر این، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - محققان توانسته‌اند میزان کارآمدی موردنیاز برای دستگاه‌های تشخیص اطلاعات را نیز کاهش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone