🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21512.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات گلکسی نوت ۲۰ و ۲۰ الترا؛ چیپست قدرتمند و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

با نزدیک شدن به رویداد معرفی گلکسی نوت ۲۰ هر روز خبرها و شایعات جدیدی پیرامون آنها منتشر می‌شود و اینبار نوبت به افشای اطلاعات نسخه الترا رسیده است. افشاگر معروف دنیای فناوری با نام ...

با نزدیک شدن به رویداد معرفی گلکسی نوت ۲۰ هر روز خبرها و شایعات جدیدی پیرامون آنها منتشر می‌شود و اینبار نوبت به افشای اطلاعات نسخه الترا - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - رسیده است.

افشاگر معروف دنیای فناوری با نام کاربری «Ice universe» در صفحه توییتر خود اطلاعات نسبتا کاملی را در مورد گلکسی نوت ۲۰ الترا منتشر کرده است. وی تصاویر جذابی را هم به - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این پست ضمیمه کرده بود اما بعدا تاکید کرد که تصاویر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مربوط به سری گلکسی نوت ۱۰ هستند.

به گفته وی Ice universe نوت ۲۰ الترا به قدرتمندترین تراشه موبایل کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز خواهد شد و این در حالی است که برخی تردیدها در مورد آماده شدن این چیپست وجود دارد. نمایشگر نوت ۲۰ الترا از رزولوشن +QHD با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد که نسبت به گلکسی S20 در سطح بالاتری قرار می‌گیرد. نوع پنل هم LTPO ذکر شده که از کیفیت بالایی برخودار است و محتوا - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را به شکل چشم‌نوازی به تصویر می‌کشد.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان
رندر منتسب به گلکسی نوت ۲۰ پلاس

این منبع همچنین به قابلیت‌های جدید دوربین و S Pen اشاره کرده اما در این موارد توضیح بیشتری ارائه نکرده است. از نظر ظاهری حاشیه پایینی نمایشگر حدود ۰.۴ میلیمتر از نوت ۱۰ پلاس باریکتر است، بریدگی نمایشگر ۰.۱ میلی متر کوچکتر شده و از ضخامت بدنه هم از ۷.۶ میلیمتر فراتر نمی‌رود که ۰.۳ میلیمتر از پرچمدار فعلی سری نوت کوچکتر است.

Ice universe در توییت دیگری از اطلاعاتی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در رابطه با - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نسخه 5G - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گلکسی نوت ۲۰ پرده برداشته که چندان امیدوار کننده به نظر نمی‌رسد. به گفته وی این پرچمدار به نمایشگر تخت با رزولوشون FHD مجهز - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شده و نرخ تازه‌سازی آن از ۶۰ هرتز فراتر نمی‌رود. همچنین حاشیه‌های نمایشگر هم به باریکی نسخه الترا نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone