🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21562.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

چیپ های سه بعدی Lakefield اینتل برای لپ تاپ های فوق باریک معرفی شدند

بعد از سال ها گمانه زنی اینتل بالاخره روز گذشته از پردازنده های Lakefield خود رونمایی کرد؛ ترکیبی از سخت افزار Core i3 و i5 همراه با هسته های اتم کم مصرف Tremont. اسم رسمی این تراشه ها ...

بعد از سال ها گمانه زنی اینتل بالاخره روز - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان - گذشته از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان - پردازنده های Lakefield خود رونمایی کرد؛ ترکیبی از سخت افزار Core i3 و i5 همراه با هسته های - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان - اتم کم مصرف Tremont. اسم رسمی این تراشه ها پردازنده های اینتل کور با تکنولوژی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان - هیبرید است و به تعبیر شرکت سازنده شان سخت افزار ایده آل برای لپ تاپ های فوق باریک نظیر گلکسی بوک اس سامسونگ و همچنین محصولات هیبرید نظیر تینک پد X1 Fold و سرفیس نئو با دو نمایشگر محسوب می شوند.

در این تراشه ها سخت افزار ۱۰ نانومتری Sunny Cove تسک های سنگین تر را بر عهده خواهد گرفت و فعالیت های - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان - سبک تر به هسته های اتم محول می شوند؛ درست همان کاری که معماری big.Little کوالکام انجام می دهد. و برخلاف چیپست اسنپدراگون 8cx که صرفا - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان - برای اجرای برنامه های سازگار با ARM ساخته شده، پردازنده های Lakefield هم نرم افزار ویندوز ۳۲ بیتی و هم ۶۴ بیتی را اجرا می کنند. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان - چیپ های Lakefield میتوانند مهم ترین مشکل ما با سرفیس پرو X را هم حل کنند و همه برنامه ها را اجرا نمایند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان

در ساخت این چیپ ها - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان - همانطور که در بالا اشاره شد اینتل با بهره گیری از تکنولوژی پکیجینگ Foveros 3D معماری های چیپ های متعدد و حافظه آنبورد را با یکدیگر ترکیب کرده و پردازنده ای واحد ساخته است. به این ترتیب - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان - امکانی برای آن فراهم شده که چند بورد منطقی و حافظه را به جای آنکه روی سطوح دو بعدی تخت کنار هم قرار دهد، روی هم بچیند و محصولی با ابعاد کوچک بسازد. اصلی ترین مزیت این طراحی هم آن است که - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان - تراشه های Lakefield فضای چندانی را برای قرار گرفتن در بدنه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان - لپ تاپ ها نیاز نخواهند داشت.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان

سری Lakefield با دو پردازنده پنج هسته ای (یک i3 - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان - و یک i5 در کنار چهار هسته اتم) شروع می - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان - شود. فرکانس پایه برای i5-L16G7 ۱.۴ گیگاهرتز است اما در وضعت تک هسته ای میتواند به ۳ گیگاهرتز و در وضعیت چند هسته ای به ۱.۸ گیگاهرتز نیز ارتقاء داده شود.

مدل i3-L13G3 اما فرکانس پایه ۸۰۰ مگاهرتز دارد که در مد توربو بوست این رقم به ۲.۸ گیگاهرتز  - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان - میرسد. هر دوی این چیپ ها از گرافیک نسل یازدهم اینتل بهره می گیرند که به گفته شرکت سازنده ۱.۷ برابر سریع تر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مینودشت استان گلستان - از پردازنده کم مصرف Core i7-8500Y است. اینتل همچنین اعلام کرده که این دو پردازنده از ۴ یا ۸ گیگابایت رم LPDDR4X استفاده خواهند کرد که مقدار آن به سازنده سیستم بستگی دارد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فروغبانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روزتون بخیر احیانا القجر مینودشت سرویس کار لباسشویی آبسال دارید.
پاسخ: بله در القجر شهر مینودشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone