🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21565.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا تحریم‌های هواوی را کاهش داد؛ صدور مجوز برای توسعه استانداردهای 5G

دولت ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفته در تحریم‌های هواوی کمی تخفیف دهد. وزارت بازرگانی این کشور به کمپانی‌ها امکان مشارکت در توسعه استانداردهایی که هواوی در آن‌ها نقش دارد مانند شبکه 5G، هوش مصنوعی و ...

دولت ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفته در تحریم‌های هواوی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بهشهر استان مازندران - کمی تخفیف دهد. وزارت بازرگانی این کشور به کمپانی‌ها امکان مشارکت در توسعه استانداردهایی که هواوی در آن‌ها نقش دارد مانند شبکه 5G، هوش مصنوعی و خودروهای خودران را می‌دهد.

چنین اقدامی چندان تعجب برانگیز نیست چرا که به گفته وزیر بازرگانی آمریکا، «ویلبر راس» این کشور نمی‌خواهند رهبری در نوآوری جهانی را واگذار کند. بر اساس گزارش‌ها، چنین تصمیمی ماه گذشته گرفته شده اما تا به امروز منتظر کسب تاییدیه بوده و هم اکنون رسما اعلام شده است.

با وجود چنین مجوزی، مقامات به شرکت‌ها اعلام کرده‌اند که همچنان نمی‌توانند فناوری‌های خود را با هدف استفاده‌های تجاری با هواوی به اشتراک بگذارند و تنها باید در ایجاد استانداردها با آن همکاری داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بهشهر استان مازندران

این تصمیم دولت برای بسیاری از شرکت‌های آمریکایی خوشایند خواهد بود چرا که پس از تحریم هواوی توسط دولت دونالد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بهشهر استان مازندران - ترامپ، این سوال برای بخش فناوری این کشور ایجاد شد که آیا می‌تواند برای شکل‌گیری استانداردهای مهم با این شرکت همکاری کند یا خیر. موضع اخیر دولت، عدم اطمینانی که در ماه‌های گذشته روی کسب و کارهای آمریکایی سایه انداخته بود را برطرف می‌کند.

جنگ تجاری میان - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بهشهر استان مازندران - چین و ایالات متحده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بهشهر استان مازندران - آمریکا قربانیان زیادی داشته - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بهشهر استان مازندران - که یکی از بزرگترین آن‌ها، هواوی است. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بهشهر استان مازندران - این سازنده تجهیزات مخابراتی و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بهشهر استان مازندران - گوشی‌های هوشمند بیش از یکسال است که توسط دولت ترامپ تحریم شده و علاوه بر سرویس‌ها و فناوری‌های آمریکایی، در آینده دیگر امکان خرید چیپ از شرکت‌هایی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بهشهر استان مازندران - مانند TSMC را نیز نخواهد داشت.

عدم تامین چیپست به همراه عدم امکان استفاده از سرویس‌های گوگل در محصولات هواوی باعث شده که فروش آن کاهش پیدا کند، البته در ماه آوریل با شکست سامسونگ توانسته برای اولین بار تبدیل به بزرگترین فروشنده گوشی‌های هوشمند در جهان شود که یک موفقیت بزرگ برای یک شرکت تحت تحریم است. هواوی محصولات جدید خود را با سرویس HMS وارد بازار می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone