🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  2. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  4. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  5. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21557.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به مهمترین امکانات اولین بتای عمومی اندروید 11

اولین بتای عمومی اندروید 11 امروز منتشر شد. به طور معمول گوگل خبرهای مهم خود را در جریان کنفرانس I/O به سمع و نظر مخاطبانش می رساند با این حال از آنجا که به خاطر شیوع ...

اولین بتای عمومی اندروید 11 امروز منتشر شد. به طور معمول گوگل خبرهای مهم خود را در جریان کنفرانس I/O به سمع و نظر مخاطبانش می رساند با این حال از آنجا که به خاطر شیوع کووید ۱۹ این رویداد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - لغو شد، تازه ترین به روز رسانی اندروید نیز بدون هیچ مراسمی امروز منتشر شد.

در ادامه این مطلب نگاهی خواهیم داشت به فهرستی از مهم ترین امکانات این به روز رسانی:

بهبود مکالمات

جالب ترین به روز رسانی در بتای عمومی اندروید 11 به مدیریت اعلان ها مربوط می شود که به لطف آن میتوانید گفتگوهای خود را از دیگر اعلان ها متمایز نمایید.

حتما برایتان پیش آمده که در میان انبوه اعلان های گوشی، متوجه نوتیفیکیشن های گفتگوی مهم خود با مخاطبان خاص نشده باشید. در به روز رسانی جدید گفتگوها بخش مجزایی از نوتیف ها را به خود اختصاص می دهند و اعلان های مربوط به آنها در بالاترین نقطه برای شما نمایش داده می شود. حتی میتوانید از بخش تنظیمات اولویت های را هم برای نمایش اعلان برخی گفتگوهای خاص مشخص نمایید تا مثلا حتی با وجود میوت بودن گوشی باز هم اعلان های مربوط به عشق خود را دریافت کنید.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان

در بتای عمومی اندروید 11 شما حتی میتوانید این گفتگوها را درون حباب های شناوری قرار داده و هر زمان که خواستید از طریق اپلیکیشن های دیگر به آنها دسترسی پیدا کنید. - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - کاربران مسنجر فیسبوک به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - خوبی با این قابلیت آشنایی دارند اما نکته اینجاست که حالا حباب ها با هر اپ پیامرسانی کار می کنند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان

کنترل بهتر روی مدیا

گوش دادن به موسیقی در اندروید یک مشکل - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - آزار دهنده دارد آن سوئیچ کردن بین دستگاه های مختلف است. برای مثال ممکن است مشغول گوش دادن به آهنگ دلخواه خود از طریق اسپیکرهای گوشی، هدفون گوشی، تلویزیون و حتی اسپیکرهای مستقل باشید. اندروید 11 این امکان را برای شما فراهم آورده که خروجی صوتی خود - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - را در کمترین زمان از طریق بخش نوتیفیکیشن ها انتخاب نمایید.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان

علاوه بر این - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - مکانیزم های کنترلی بیشتری برای تعامل با موسیقی در بخش نوتیفیکیشن ها فراهم شده است. برای مثال میتوانید درست از داخل همین منو آهنگ مورد علاقه تان را دوباره پخش کنید و برای این منظور دیگر نیازی به باز کردن اپ پخش کننده موسیقی نیست. گوگل همچنین اعلام کرده که کاربران بتای عمومی اندروید 11 میتوانند بین اپلیکیشن ها با ترتیبی که آنها را باز کرده اند سوئیچ کنند که این امکان برای افرادی که عادت دارند در حین گوش دادن به کتاب های صوتی موسیقی دلخواهشان را بشوند بسیار سودمند واقع می شود.

امکانات بیشتر برای حفظ حریم خصوصی

در اندروید 10 - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - گوگل حریم خصوصی را - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - کمی جدی تر گرفت و امکانی را برای کاربرانش فراهم کرد تا صرفا در زمانی که از یک اپ خاص استفاده می کنند برنامه به موقعیت مکانی شان دسترسی پیدا کند و حالا این شرکت امکانی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - را در اختیار کاربران اندروید قرار داده که تنها برای یکبار دسترسی به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - قابلیت هایی نظیر دوربین یا میکروفن را برای اپ ها فراهم کنند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان

خبر بهتر آنکه گوگل خبر داده اگر برای مدتی طولانی از اپ ها استفاده نکنید به صورت خودکار کلیه مجوزهای دسترسی آنها را ریست می کند و با ارسال نوتیف به شما اطلاع می دهد.

این یعنی اگر مجبور شده اید اپ ویدیو کنفرانسی که آشنایی با آن ندارید را برای یکبار استفاده نصب کنید و به خاطر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - تنبلی آن را پاک نکردید جای نگرانی از - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - بابت دسترسی آن به برنامه به اطلاعات کلیدی و مهم شما نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر روشنک نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
وای چقدر خوشحالم که این کار شده. منم یه بار همین مشکل رو توی ظرفشویی جی پلاسم داشتم. ولی از شرکت تعمیرچی خواستم و واقعا خوب کار کردن. همشون خیلی با حوصله بودن و تا آخر کار رو بلد بودن. من کلا با خدماتشون راضی ام، حتی اگه دوباره مشکلی توی ظرفشوییم پیش بیاد حتما به این شرکت مراجعه می‌کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone