🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21560.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ویدیو پروژکتور ال جی PH30N معرفی شد؛ سینمای قابل حمل به قیمت ۴۰۰ دلار

ویدیو پروژکتورهای خانگی برای کسانی هستند که تماشای فیلم روی صفحه نمایش بزرگ را ترجیح داده، ولی نمی‌خواهند برای تلویزیون‌های بزرگ هزینه گزاف بپردازند. ال جی برای این دسته از افراد ویدیو پروژکتور جدیدی از ...

ویدیو پروژکتورهای خانگی برای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - کسانی هستند که تماشای فیلم روی صفحه نمایش بزرگ را ترجیح داده، ولی نمی‌خواهند برای تلویزیون‌های بزرگ هزینه گزاف بپردازند. ال جی برای این دسته از افراد ویدیو پروژکتور جدیدی از سری Cinebeam رونمایی کرده که با قیمت ۴۰۰ دلار یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - بازار به شمار می‌رود.

ویدیو پروژکتور ال جی PH30N مشابه دیگر پروژکتورهای سری Cinebeam از جمله HU70, HU80 و JU85 بوده، ولی رزولوشن کمتری نسبت به آن‌ها دارد. این پروژکتور رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - پیکسل را در سایز حداکثر ۱۰۰ اینچ ارائه کرده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - و نهایت روشنایی آن ۲۵۰ لومنز اعلام شده است.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان

با توجه به اینکه برخی پروژکتورهای سری Cinebeam مثل LG HU80 و LG HU85 به ترتیب ۲ هزار و ۴۰۰ و ۶ هزار دلار قیمت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - دارند، خریدار می‌تواند با پرداخت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - کمتر و چشم پوشی از رزولوشن 4K، لذت استفاده از پروژکتور را با هزینه کمتر تجربه کند.

یکی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - دیگر از نقاط قوت پروژکتور ال جی PH30N این است که با اتکا به باتری داخلی تا دو ساعت بدون منبع تغذیه خارجی قابل استفاده بوده و به خاطر وزن بسیار کم (حدود ۵۰۰ گرم)، به راحتی قابل حمل است. همچنین از قابلیت آینه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - کردن نمایشگر گوشی و بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان

ال جی می‌گوید طول عمر لامپ LED این پروژکتور ۳۰ هزار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - ساعت است که تا مدت‌ها برای تماشای فیلم در دوران کرونا و پسا کرونا کافی خواهد بود.

پروژکتور ال جی PH30N از هم اکنون از سایت سازنده کره‌ای با قیمت ۴۰۰ دلار قابل خریداری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وانیا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
آقا جان، اشکالی که در لباسشویی اسنوا SWM-94537 وجود داره اینه که آب داخل ماشین حباب نمی‌زنه و لباس‌های شما به درستی شسته نمی‌شن. برای تعمیر این مشکل باید ابتدا فیلتر رو باز کنید و اگر کثیف بود باید تمیزش کنید. سپس یک سطل آب داغ با چند قاشق سدیم کربنات درست کنید و این محل را در آن جا بریزید. سپس چرخه‌ی شستشو را روشن کرده و قبل از شروع به شستن به مدت 15 دقیقه این حالت را حفظ کنید. این روش به شما کمک می‌کنه تا از این مشکل در لباسشویی اسنوا خلاص بشید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone