🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  2. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41844.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سونی و رونمایی از ارزان ترین ویدیو پروژکتور با توانایی پخش ویدیوهای 4K واقعی

در حال حاضر ویدیو پروژکتورهایی که توان پخش تصاویر با کیفیت ‌4K را داشته باشند، از قیمت بسیار بالایی نسبت به تلویزیون های 4K برخوردار هستند. اما عرضه ویدیو پروژکتور 4K جدید سونی با قیمت ۵ هزار دلاری ...

در حال حاضر ویدیو پروژکتورهایی که توان پخش تصاویر با کیفیت ‌4K را داشته باشند، از قیمت بسیار بالایی نسبت به تلویزیون های 4K برخوردار هستند. اما عرضه ویدیو پروژکتور 4K جدید سونی با قیمت ۵ هزار دلاری نشان می دهد رویه مذکور در حال تغییر است.

کمپانی ژاپنی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به تازگی از چند ویدیو پروژکتور جدید رونمایی کرده است. یکی از این محصولات مدل «VPL-VW285ES» است که با پشتیبانی از پخش ویدیوهای 4K با - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دامنه دینامیکی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بالا (HDR) عرضه شده. این محصول نسبت به سایر هم رده های خود با برند سونی تا حدود ۵۰ درصد ارزان تر است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل

این دستگاه می تواند تصویری با رزولوشن ۲۱۶۰×۴۰۹۶ پیکسل را روی پرده ای ۲۰۰ اینچی (۵.۰۸ متری) به نمایش درآورد. طبق اعلام سازنده، VPL-VW285ES تصاویری با ۱۵۰۰ لوکس روشنایی را روی پرده می اندازد و ضمن بهره مندی از استاندارد HDR10، از فناوری HLG (مخفف Hybrid Log-Gamma) نیز پشتیبانی می کند.

سونی علاوه بر محصولی که به آن اشاره شد، دو ویدیو پروژکتور دیگر را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده است. مدل VW385ES قیمتی برابر با ۸ هزار دلار خواهد داشت و می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کنتراستی بسیار بهتر را نسبت به برادر کوچکتر و ارزان قیمت تر خود ایجاد نماید.

گران قیمت ترین ویدیو پروژکتور سونی نیز مدل VW885ES است که با قیمت ۲۵ هزار دلاری خود می تواند تصویری با روشنایی ۲۰۰۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر مشکین شهر استان اردبیل - لوکس و کنتراست «بی نهایت» واقعی را در اختیار قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone