🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26010.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با دستگاه‌های تصفیه هوای سامسونگ

سال ها قبل که دانش‌آموز بودیم بارش برف با همه زحماتی که به وجود می‌آورد همیشه پیام‌آور شادی و خوشحالی ناشی از تعطیلی مدارس بود. برای همین بسیاری از همسالان من هنوز هم با دیدن ...

سال ها قبل که دانش‌آموز بودیم بارش برف با همه زحماتی که به وجود می‌آورد همیشه پیام‌آور - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس - شادی و خوشحالی ناشی از تعطیلی مدارس بود. برای همین بسیاری از همسالان من هنوز هم با دیدن برف برق خوشحالی از چشمان‌شان بیرون می‌زند اما چند سالی می‌شود که این ماجرا به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. حالا دانش آموزان خیلی از روزها مدرسه‌شان تعطیل می‌شود - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس - و در خانه می‌مانند اما نه بخاطر برف و شور و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس - هیجان‌هایش که به واسطه هوای بسیار آلوده شهر.

داستان آلودگی شهرها و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس - تعطیلی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس - مدارس و دانشگاه‌ها هر ساله در فصل پاییز و زمستان تکرار می‌شود و سال به سال هم شدت بیشتری پیدا می‌کند. با اینکه راهکارهای حل مشکل آلودگی شهرها خارج از توان فردی ماست و نیازمند همکاری‌های جمعی است اما خوشبختانه برای داشتن هوای پاک و سالم در خانه و اتاق‌مان راه‌حل‌های موثری مثل دستگاه‌های تصفیه هوا وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس

دستگاه‌های تصفیه هوای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس - سامسونگ G42 و G35 به سیستم فیلتر ۳ مرحله‌ای مجهز هستند که می‌تواند ۹۹ درصد از ذرات ریز و مضر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس - هوای خانه را جذب کند. این دستگاه‌ها دارای حسگر گرد و غباری هستند که در هرلحظه کیفیت هوای خانه را اندازه‌گیری می‌کند و اطلاعات آن را از طریق نشانگر ۴ رنگ نمایش می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس

یکی از نکات مهم در مورد دستگاه‌های تصفیه هوا قابلیت حمل و میزان صدای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس - دستگاه است. در صورتی که مدلی با وزن پایین و صدایی کم انتخاب کنید می‌توانید به سادگی دستگاه را بین اتاق‌ها جابجا کنید و بدون اینکه سروصدای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس - آن مزاحم خواب‌تان شود از قابلیت‌های تصفیه هوا در تمام ساعات شبانه‌روز بهره ببرید.

دستگاه‌های تصفیه هوای G35و G42 به ترتیب حدود ۸ و ۹ کیلوگرم وزن دارند. میزان صدای این دستگاه‌ها ۴۵ و ۴۸ دسیبل است که فضایی ساکت را در اتاق‌ شما حکمفرما می‌کند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس

هر دو مدل G42 و G35 دارای «حالت خودکار» هستند که به طور هوشمند میزان آلودگی را تشخیص داده و بر اساس شدت آن میزان توان دستگاه را تنظیم می‌کند. علاوه بر آن وضعیت مخصوصی به نام «حالت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس - خواب» پیش بینی شده تا با قرار دادن دستگاه در این حالت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس - بیش از پیش خواب آسوده‌تری را داشته باشید.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس

مدل G42 تصفیه هوای سامسونگ قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس - در این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس - مدل از طریق اپلیکیشن تلفن هوشمند خود می‌توانید دستگاه را از بیرون خانه یا دفتر کارتان کنترل کنید.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس

برای افرادی که خانه یا محل کار بزرگتری دارند، سامسونگ مدل B90 از سری دستگاه‌های تصفیه هوای خود را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس - طراحی و عرضه کرده است. این دستگاه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر لارستان استان فارس - از سیستم فیلتر ۵ مرحله‌ای بهره می‌برد. مدل B90 سامسونگ به یک فیلتر مخصوص به اسم «دکتر ویروس» مجهز است که تا ۹۹.۷ درصد ویروس‌ها و مواد حساسیت‌زای موجود در هوا را از بین می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone