🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26003.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام امکان قرار دادن چند عکس در یک استوری را فراهم کرد

اینستاگرام قابلیت جدیدی را معرفی کرده که اجازه انتشار چندین تصویر در قالب یک استوری را به کاربر می دهد. اینستاگرام از زمان معرفی تغییرات زیادی را به خود دیده و آخرین آنها که Layout نام ...

اینستاگرام قابلیت جدیدی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان - را معرفی کرده که اجازه انتشار چندین تصویر در قالب یک استوری را به کاربر می دهد.

اینستاگرام از زمان معرفی تغییرات زیادی را به خود دیده و آخرین آنها که Layout نام دارد، امکان کنار هم قرار دادن ۲ تا ۶ تصویر در یک تصویر را فراهم کرده است. برای استفاده از این قابلیت کافی است با کلیک روی استوری دوربین را - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان - باز کرده و پس از انتخاب مد Layout ، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان - تصاویر را بارگذاری کنید.

Layout از امروز در دسترس کاربران - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان - قرار گرفته و علی رغم اینکه ساده به نظر می رسد احتمالات به قابلیتی محبوب بین کاربران تبدیل می شود چون پیش از این در اپ های شخص ثالث طرفداران بسیاری برای خود دست و پا کرده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان - بود. پیش از این تنها راه برای انجام اینکار در خود اینستاگرام کپی کردن تصویر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان - از گالری و قرار دادن آنها در کادر متن بود.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان

معرفی ابزارهایی محبوبی که پیش از این در اپ های شخص ثالث ارائه می شدند باعث می شود کاربران دیگر نیازی به این برنامه ها نداشته و به استفاده از اپ اصلی اینستاگرام سوق پیدا کنند. - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان - برای مثال می توان به بومرنگ اشاره کرد که اپ های تبدیل گیف را تا حد زیادی بلااستفاده کرد.

استوری به یکی از مهمترین بخش های اینستاگرام تبدیل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان - شده و هرچند بسیاری از قابلیت های آن کپی برداری از اسنپ چت، تیک تاک و حتی تیندر است اما کاربران چندان به این مساله اهمیت نمی دهند. یکی از استراتژی های این اپلیکیشن برای جذب کاربر معرفی ابزارهای جدیدی مثل Create برای استوری است که امکان تولید محتواهای فراتر از تصویر را به افراد می دهد. Create که دو ماه قبل معرفی شد، به افراد اجازه می دهد استیکرهای تعاملی، نقاشی و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان - متن را بدون نیاز به عکس یا ویدیوی جدید با یکدیگر ترکیب کرده و با مخاطبان به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone