🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26002.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

DxOMark پرچمدار جدید دنیای موبایل را مشخص کرد؛ هواوی میت ۳۰ پرو 5G

وب سایت DxOMark هواوی میت ۳۰ پرو را در همان چند روز اولی که معرفی شده بود، بررسی کرد و در صدر لیست بهترین دوربین گوشی موبایل قرار داد. این گوشی بعد‌ها توسط شیائومی نوت ...

وب سایت DxOMark هواوی میت ۳۰ پرو را در همان چند روز اولی که معرفی شده بود، بررسی کرد و در صدر لیست - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مینودشت استان گلستان - بهترین دوربین گوشی موبایل قرار داد. این گوشی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مینودشت استان گلستان - بعد‌ها توسط شیائومی نوت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مینودشت استان گلستان - ۱۰ پرو به چالش کشیده شد ولی تنها جایگاه اول خود را به پرچمدار شیائومی تعارف کرد تا با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مینودشت استان گلستان - هم بر مسند عکاسی با موبایل تکیه بزنند. اما این وب سایت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مینودشت استان گلستان - اخیرا نسخه 5G میت ۳۰ پرو را بررسی کرده و آن را به عنوان بهترین گوشی از نظر تصویربرداری معرفی می‌کند.

پادشاه جدید عکاسی با موبایل هیچ تفاوتی از نظر سنسور - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مینودشت استان گلستان - دوربین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مینودشت استان گلستان - با نسخه غیر 5G خود ندارد. تنها تفاوت این دو گوشی در مودم 5G است. با این حال در ۳ ماه گذشته هواوی بی کار ننشسته و اقدام به اعمال یک سری بهینه‌سازی‌ها در نرم‌افزار گوشی خود کرده است. نتیجه آن افزایش - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مینودشت استان گلستان - ۲ عددی امتیازی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مینودشت استان گلستان - کلی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مینودشت استان گلستان - شد که از ۱۲۱ به ۱۲۳ ارتقا یافته است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مینودشت استان گلستان

با این حال با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مینودشت استان گلستان - توجه به ثابت بودن سخت‌افزار دوربین‌های این گوشی، به نظر می‌رسد که وب سایت DxOMark تنها نرم‌افزار جدید این گوشی که هواوی در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مینودشت استان گلستان - ۳ ماه گذشته توسعه داده را بررسی کرده است. در هر صورت این سایت اعلام می‌کند که در این مدت شاهد بهبود‌های کلیدی در نرم‌افزار دوربین هواوی میت ۳۰ پرو 5G بوده‌ایم. برای شروع عکس‌های ثبت شده با این گوشی، جزئیات بیشتری نسبت به قبل دارند.

همچنین فوکوس خودکار با لنز زوم هواوی میت ۳۰ پرو 5G کمی پایدارتر از قبل شده و در عین حال مدیریت نویز تصویر هم پیشرفت چشمگیری کرده است. علاوه بر این DxOMark گزارش می‌دهد که گستره دینامیکی عکس‌های پرتره نیز بیشتر شده و عکس‌برداری در شب هم نسبت به قبل کیفیت بالاتری دارد. لازم به ذکر است که این تغییرات تنها مختص عکس‌برداری نبوده و کیفیت فیلم‌برداری نیز در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مینودشت استان گلستان - هواوی میت ۳۰ پرو - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مینودشت استان گلستان - نسخه 5G بهبود یافته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone