🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21488.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

خودکارسازی امور با هزینه گزاف؛ سگ رباتیک اسپات با قیمت ۷۵ هزار دلار به بازار عرضه شد

ماه‌ها پس از عرضه محدود سگ رباتیک «اسپات»، شرکت «بوستون داینامیکس» این ربات چهارپای زرد و مشکی را به شکل عمومی عرضه کرد. حال شرکت‌ها می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای گزاف این ربات قابل تعلیم را ...

ماه‌ها پس از عرضه محدود سگ رباتیک «اسپات»، شرکت «بوستون داینامیکس» این ربات چهارپای زرد و مشکی را به شکل عمومی عرضه کرد. حال شرکت‌ها می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای گزاف این ربات قابل تعلیم را صاحب شوند.

شرکت بوستون داینامیکس با انتشار ویدیویی از توانایی‌های سگ رباتیک اسپات، از عرضه تجاری این محصول با قیمت ۷۴ هزار و ۵۰۰ دلار خبر داد:

سازنده می‌گوید حدود ۱۵۰ واحد از سگ رباتیک اسپات را - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خدابنده استان زنجان - در زمان عرضه محدود این محصول در اختیار شرکت‌ها و مراکز تحقیقاتی قرار داده است. این ربات چهارپا عصای دست بسیاری از شرکت‌ها شده و توانایی انجام - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خدابنده استان زنجان - وظایف متعدد را دارد که نظارت بر رعایت فاصله گیری اجتماعی در پارک‌های سنگاپور تا کمک به پزشکان در معاینه از راه دور افراد مشکوک به کرونا و چوپانی، تنها چند مورد از آن‌ها هستند.

شرکت‌ها با پرداخت هزینه یاد شده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خدابنده استان زنجان - می‌توانند کیت Explorer اسپات را خریداری کنند که شامل ربات، دو باتری، شارژر، کنترلر تبلت مانند و محفظه نگهدارنده می‌شود. خریدار توانایی سفارشی سازی این محصول با طیف متعددی از افزونه‌ها را دارد که شامل دوربین رنگی پانورامیک ۲۲ هزار دلاری و سنسور LiDAR هجده هزار دلاری می‌شوند که به اسپات در مسیریابی خودکار در محیط‌های وسیع کمک می‌کند. علاوه بر این امکان سفارش این محصول با توجه به نیاز شرکت‌ها - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خدابنده استان زنجان - و مراکز تحقیقاتی وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خدابنده استان زنجان
در ساختمان سازی می توان از اسپات برای تصویربرداری ۳۶۰ درجه از محیط برای مشاهده پیشرفت کار استفاده کرد.

شرکت سازنده تأکید می‌کند - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خدابنده استان زنجان - که سگ رباتیک اسپات در حال حاضر برای استفاده توسط شرکت‌ها و «افراد تعلیم دیده و حرفه ای» طراحی شده و مجوز - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خدابنده استان زنجان - استفاده در خانه و در نزدیکی کودکان را ندارد. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خدابنده استان زنجان - بنابراین کسانی که قصد دارند از این ربات به عنوان حیوان خانگی استفاده کنند باید فعلاً منتظر بمانند.

شرکت‌ها می‌توانند با پرداخت هزار دلار سفارش خود برای خرید سگ رباتیک اسپات را ثبت کرده و شش تا هشت هفته بعد آن را تحویل بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دل آشوب نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
مرکز شما دور و بر روستای ورگنجه خدابنده کار انجام میده
پاسخ: بله در روستای ورگنجه شهر خدابنده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone