🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18791.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت جدید اینستاگرام بازیابی محتوای حذف شده را ممکن می‌کند

اینستاگرام در آخرین بروزرسانی خود، از ویژگی جدیدی خبر داد که امکان بازیابی محتوای حذف شده از جمله عکس، ویدیو و استوری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران در صورت تایید هویت می‌توانند اطلاعات ...

اینستاگرام در آخرین بروزرسانی خود، از ویژگی جدیدی خبر داد که امکان بازیابی محتوای حذف شده از جمله عکس، ویدیو و استوری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - در صورت تایید - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - هویت می‌توانند اطلاعات حذف شده را بازیابی کنند.

ویژگی جدید برای کاربرانی که حساب کاربری آنها در معرض خطر هکرها قرار دارد، گزینه مناسبی محسوب می‌شود و می‌تواند مانع حذف محتوای تصویری از اکانت آنها شود. در واقع اگر هکرها، محتوای حساب کاربری را حذف کنند، با این ویژگی اطلاعات برای همیشه حذف نخواهد شد و در پوشه‌ای به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - نام  اخیرا حذف - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - شده یا «Recently deleted» به مدت 30 روز ذخیره می‌ماند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی

کاربران در بازه زمانی 30 روز از زمان حذف شدن محتوای مربوطه فرصت دارند به پوشه Recently deleted مراجعه کنند. کلیه محتواهایی که به تازگی حذف شده باشند، در این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - پوشه قابل رویت هستند و کاربر می‌تواند هر محتوایی که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - مد نظرش بود مجددا بازیابی کند. البته تنها در صورت تایید هویت اجازه بازیابی اطلاعات - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - به کاربر داده می‌شود. در واقع ویژگی جدید امنیت بالایی دارد و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - به هر کسی اجازه حذف همیشگی یا بازیابی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - محتوای منتشر شده را نمی‌دهد.

همان ‌طور که گفته شد در قسمت Recently deleted، عکس‌ها، ویدیوها، ریلزها، ویدیوهای IGTV و استوری‌های حذف شده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - ذخیره می‌شود. البته در نظر داشته باشید که استوری‌ها - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - تنها برای 24 ساعت در قسمت بایگانی ذخیره می‌ماند و اگر کاربر استوری مربوطه را - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - بازیابی نکند، از قسمت بایگانی نیز حذف خواهد شد. بقیه محتواها در این قسمت به مدت 30 روز باقی می‌ماند تا کاربر زمان کافی برای بازیابی آنها در اختیار داشته باشد و سپس بعد از گذشت 30 روز اطلاعات مربوط به پوشه Recently deleted نیز حذف خواهد شد.

برای دسترسی به پوشه جدید، کافی است در آخرین نسخه اینستاگرام - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - به قسمت تنظیمات وارد شده و سپس حساب کاربری (Account) را انتخاب کنید تا بتوانید پوشه Recently deleted  را - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کمیجان استان مرکزی - ببینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone